اشاعه فرهنگ احترام متقابل راهبرد کاهش جرایم در جامعه است


اراک - ایرنا- رئیس سازمان قضایی نیروهای نظامی استان تهران گفت: اشاعه...
اراک - ایرنا- رئیس سازمان قضایی نیروهای نظامی استان تهران گفت: اشاعه فرهنگ احترام متقابل به خصوص در حریم خانواده و محل فعالیت شغلی، راهبرد کاهش جرایم در جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین «عباسعلی فراتی» روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان مرکزی، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی و نظامی باید با حفظ اقتدار و جایگاه با بدنه تحت مدیریت خود باصبر و بردباری برخورد کنند چرا که تضعیف شخصیت افراد می تواند تهدیدات بسیاری را برای جامعه به دنبال داشته باشد.
رئیس سازمان قضایی استان تهران بیان کرد: در صورتی که حرمت ها در لایه های مختلف جامعه به خصوص بخش های مدیریتی حفظ شود بخش عمده ای از جرایم کاهش پیدا می کند و سازمان قضایی کشور نیز نسبت به این مهم برنامه های مختلفی تدوین کرده است.
حجت السلام والمسلمین فراتی ادامه داد: موزه های اسلامی و آرمان هایمترقی نظام اسلامی چراغ راه است و در راستای اعتلای کشور همه باید در سایه برنامه محوری، احترام و تعهدمداری گام‌ بردارند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی نیز گفت: هرچه ارتباط مسئولان با خدا بیشتر باشد، تعلق خاطر به خدمت خالصانه به مردم و نظام اسلامی بیشتر می شود.
حجت السلام والمسلمین «عبدالمحمد مروج نیا» افزود: تقوی الهی و اخلاق اسلامی توصیه امام راحل به مسئولان‌در نظام اسلامی است و با رعایت این اصول اساسی و مقدس می توان به بهترین شکل ممکن به جامعه خدمت کرد.
در این آیین از «یدالله عباس زاده» دادستان نظامی اسبق استان مرکزی تقدیر و «امیر جلالی» به این عنوان معرفی شد.
نیروی انتظامی، سپاه روح الله و مرکز پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح استان مرکزی محسوب می شوند.
۳۰۱۷/۶۹۹۱/۶۰۱۳/

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته