246 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد


246 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

گچساران- ایرنا- فرمانده انتظامی گچساران گفت: 246 کیلو و 800 گرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، امسال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ سید محمد موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران گچساران افزود: ۱۸۳ نفر قاچاقچی، نگهدارنده، توزیع کننده و مصرف کننده مواد مخدر نیز در این مدت دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی گچساران شدند.
وی ابراز کرد: همچنین در این زمینه ۵۶ دستگاه خودرو توقیف و ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

موسوی تصریح کرد: از این تعداد متخلف دستگیر شده ۱۴۰ نفر خرده فروش و ۳۰ نفر قاچاقچی بوده است.
وی با بیان اینکه مواد مخدر مکشوفه شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است افزود: مبارزه با این پدیده شوم به‌طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۸۲ هزار ریال کالای قاچاق امسال در این شهرستان کشف شده که نسبت به پارسال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه کشفیات قاچاق کالا در گچساران نسبت به مدت مشابه افزایش چشمگیری داشته، افزود: بیش از ۱۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته در این شهرستان کشف شد.
موسوی بیان کرد: ۱۷۰ نفر متخلف از ابتدای امسال تاکنون در این زمینه شناسایی و دستگیر شده است.
وی ابراز کرد: ۶۷ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق امسال در این شهرستان متوقف شده است.
موسوی اظهار داشت: دستگاه ارز خارجی، گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و پوشاک از کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

وی بدون اشاره به آمار از کاهش ۶۶ درصدی قتل و ۱۱ درصدی تیراندازی و نزاع های دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

موسوی با اشاره به تماس‌های مردمی با نیروی انتظامی گفت: ۹ هزار و ۲۶۱ مورد تماس مردمی امسال با ۱۱۰ انجام گرفته که از این میزان تماس‌ها ۷۰درصد عملیاتی شده است.

وی اظهار داشت: تماس های مردمی امسال با نیرویی انتظامی ۳۷ درصد افزایش داشته و سال گذشته بیش از ۶ هزار تماس با نیروی انتظامی انجام گرفت.

فرمانده انتظامی گچساران به ایجاد گشت رضویون اشاره کرد و گفت: این گشت به منظور ایجاد امنیت در محلات و مناطق مختلف شهری در حال انجام عملیات هستند.

246 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران کشف شد

رئیس دادگستری شهرستان گچساران در این نشست گفت: اولویت اصلی دستگاه قضایی کمک به مشارکت حداکثری و صحت و سلامت برگزاری انتخابات در سال جاری است.

رضا غریب پورر با بیان اینکه حرفه خبرنگاری همانند قضاوت و نیروی انتظامی بسیار حساس است گفت: خبرنگاران در تولید و نقل مطالب خود دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاه قضا در حمایت از کاندیداهای انتخاباتی و یا جناح‌ها بی‌طرف است.

غریب پور با بیان اینکه وظایف دستگاه قضا رسیدگی به جرائم از جمله جرائم انتخابات است، گفت: اولویت اصلی مشارکت حداکثری در انتخابات و صحت و سلامت برگزاری انتخابات است.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران با اشاره به انتخابات پیش‌روی گفت: خبرنگاران در انتقال مطالب کاندیداها دقت داشته باشند.

امیر حمزه بازیار با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرهای کوچک و نگاه قومیتی در انتخابات گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت خاصی برخوردار است.

بازیار گفت: خبرنگاران اخبار دادگستری را از منابع موثق دریافت و انتشار دهند .

وی با اشاره به اینکه شکایاتی از خبرنگاران از سوی برخی مسئولان به دادسرا انجام گرفته است، گفت: در این زمینه شعبه ویژه برای رسیدگی به شکایات از خبرنگاران صورت گرفته و تاجایی که امکان دارد از خبرنگاران حمایت و مسئولان را منصرف کرده‌ایم.

بازیار ابراز کرد: امروزه بسیاری از اخبار از سوی فضای مجازی منتشر می‌شود که انتظار می‌رود خبرنگاران در انتقال مطالب خود دقت داشته و واقعیت‌ها را بیان کنند.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

۲۰۸۲/۱۶۶۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟