کامیونی متفاوت با کاربردهایی متمایز | فیلم


کامیونی متفاوت با کاربردهایی متمایز | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اندحادثه؛ در نقطه کور کامیون قرار نگیرید | فیلم...هنرنمایی کامیون های اسکانیا + فیلم...عبور کامیون از مرگبارترین جاده جهان | فیلم......

این کامیون خاص به‌نام فیلتی (Filthy) به‌صورت تخصصی برای انجام عمل برن‌آوت (Burnout) یا همان دودکردن لاستیک‌ها تیونینگ شده است. در عمل برن‌آوت درحالی‌که چرخ‌های محرک با سرعت زیاد در‌حال‌چرخش هستند، خودرو حرکتی ندارد و همین باعث تولید حجم زیادی از دود می‌شود.

به‌ گفته‌ سازنده، برای ساخت این کامیون ۷ سال زمان صرف شده است. وی این کامیون را در گاراژ منزل خود و در فرایندی آرام و طولانی‌مدت بازسازی و تیونینگ کرده است. جالب است درنهایت کامیون فیلتی خودرویی کاملاً قانونی است و هیچ منعی برای ترددش در خیابان نیز وجود ندارد.

کامیون فیلتی تمامی مشخصه‌های کامیون کلاسیک را دارد. برای مثال، می‌توان به جلوپنجره‌ عمودی بزرگ آن اشاره کرد.

همچنین با توجه‌ به ارتفاع پایین سیستم تعلیق آن، کمی سپر را بالاتر نصب کرده‌اند تا با سرعت‌گیرها برخورد نکند. داخل کابین نیز مانند کامیون‌های کلاسیک آمریکایی استفاده گسترده‌ای از فلزات را شاهد هستیم.

قلب فیلتی را موتور دیزلی ساخت کامینز با حجم ۲۸ لیتر تشکیل می‌دهد که به ۴ توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند ۹۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. با اینکه افراد زیادی برای خرید فیلتی ابراز آمادگی کرده‌اند، مالک آن اعلام کرده این کامیون یکی از اعضای خانواده‌اش است و قصد ندارد آن را بفروشد.

منبع: زومیت

(۱۷۷)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان