امضای قرارداد 200 میلیون دلاری میان نتفلیکس و سازندگان گیم آف ترونز


رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد دیوید بنیاف و دنیل بی. وایس که شورانرهای سریال گیم آف ترونز هستند قصد ترک شبکه اچ بی او و انعقاد قرارداد با شبکه نتفلیکس را دارند. دیوید بنیاف و دنیل بی. وایس که شورانرهای سریال گیم آف ترونز شبکه اچ بی او هستند، […] نوشته امضای قرارداد 200 میلیون دلاری میان نتفلیکس و سازندگان گیم آف ترونز اولین بار...

رسانه کلیک – به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد دیوید بنیاف و دنیل بی. وایس که شورانرهای سریال گیم آف ترونز هستند قصد ترک شبکه اچ بی او و انعقاد قرارداد با شبکه نتفلیکس را دارند.

امضای قرارداد 200 میلیون دلاری میان نتفلیکس و سازندگان گیم آف ترونزامضای قرارداد 200 میلیون دلاری میان نتفلیکس و سازندگان گیم آف ترونزامضای قرارداد 200 میلیون دلاری میان نتفلیکس و سازندگان گیم آف ترونز

دیوید بنیاف و دنیل بی. وایس که شورانرهای سریال گیم آف ترونز شبکه اچ بی او هستند، قصد تغییر شبکه فعالیت خود را دارند. به استناد Hollywood Reporter، این دو نفر قراردادی 200 میلیون دلاری با شبکه نتفلیکس امضا کرده اند. نتفلیکس در سال گذشته قراردادهای بزرگ دیگری با رایان مورفی و شاندا رایمز نیز امضا کرده بود، اما این قرارداد جدید بزرگترین قرارداد این شرکت محسوب می شود.

به نظر می رسد آمازون و دیزنی نیز قصد بستن چنین قراردادی با شورانرهای گیم آف ترونز را داشته اند، اما این شانس نصیب نتفلیکس شده است. آمازون که سال گذشته قرارداد بزرگی با سازندگان سریال Westworld امضا کرده بود، این بار نتوانست پیشنهادی به خوبی پیشنهاد نتفلیکس ارائه دهد. اچ بی او نیز به وضوح توضیح داده که در این زمینه قدرت رقابت با سایر شبکه ها را ندارد.

امضای قرارداد 200 میلیون دلاری میان نتفلیکس و سازندگان گیم آف ترونز

دیوید بنیاف و دنیل بی. وایس طی بیانیه ای اظهار داشتند:

ما بیش از 10 سال برنامه خوبی با اچ بی او اجرا کردیم و از تمام اعضای این شبکه نیز بسیار ممنونیم؛ با این حال نت فلیکس نیز قابلیت های حیرت انگیز و بی سابقه ای دارد و ما به این که توسط این شبکه دعوت شده ایم، افتخار می کنیم.

با این که چنین قراردادی باعث می شود این دو نفر فیلم ها و سریال های بسیاری را برای این شبکه تولید کنند؛ با این حال هنوز زمان آغاز کار آن ها مشخص نیست. این دو نفر اکنون در حال نوشتن و تولید سه گانه Star Wars هستند و گفته شده اولین فیلم این سه گانه در سال 2022 به اکران در خواهد آمد.

Source: engadget

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری