همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان در بندرعباس برگزار شد


همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان در بندرعباس برگزار شد

همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان و کارگاه آموزشی فرهنگی تربیتی ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری الشهدا در مسجد صاحب الزمان(عج) بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان با حضور خانواده ها و کارگاه آموزشی فرهنگی تربیتی نیز با شرکت 120 نفر از جوانان عضو کانون فرهنگی هنری در مسجد صاحب الزمان(عج) محله الشهدا برگزار شد.

« مهدی مطلوبی »، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الشهدا در حاشیه برگزاری این همایش و کارگاه، گفت: کارگاه آموزشی تربیتی ویژه اعضا کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج در سه رده سنی و دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان در بندرعباس برگزار شد

وی با اشاره به اینکه 120 نفر شامل 90 برادرو 30 خواهر در این کارگاه شرکت کردند، افزود: این کارگاه از ساعت 7 صبح آغاز و ساعت 16 به پایان رسید.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری الشهدا با بیان اینکه این کارگاه در قالب شش کلاس درس برگزار شد، عنوان کرد: احکام، مباحث اعتقادی، آسیب های اجتماعی در فضای مجازی، آشنایی با سیره عملی شهدای محله و پایگاه الشهدا و آشنایی با وظایف، عملکرد و ساختار کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج از محورهای این کارگاه بود.

همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان در بندرعباس برگزار شد

وی ارتقای سطح بینش، بصیرت و آگاهی اعضا، آشنایی با مسائل روز، واکسینه کردن نسل جوان در برابر توطئه های شوم دشمنان، تبیین با سیاست ها و برنامه های جدید کانون و پایگاه و شناسایی استعدادها را ازجمله اهداف برگزاری کارگاه ذکر کرد.

مطلوبی اضافه کرد: در نوبت عصر نیز همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد علی لبخندان امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) محله الشهدا، سرهنگ زارعی رئیس بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) با استقبال خوب خانواده ها برگزار شد.

همایش نقش مساجد در تربیت فرزندان در بندرعباس برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: این همایش و کارگاه به همت کانون فرهنگی هنری الشهدا و با همکاری پایگاه بسیج خواهران مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار شد.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از ۲۱ خانواده ای که فرزندانشان در کانون و پایگاه فعالیت می کنند با اهدا لوح سپاس، قدردانی شد.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط