تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80


رسانه کلیک – گلکسی A80 یک گوشی میان رده با کیفیت ساخت بالا و امکانات فراوان است. این محصول جدید سامسونگ با مجهز شدن به دوربین پاپ آپ چرخان، یکی از بی حاشیه ترین گوشی های هوشمند بازار محسوب می شود. در این مطلب با بررسی ویدیویی گلکسی A80 همراه ما باشید. چند سالی است […] نوشته تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80 اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – گلکسی A80 یک گوشی میان رده با کیفیت ساخت بالا و امکانات فراوان است. این محصول جدید سامسونگ با مجهز شدن به دوربین پاپ آپ چرخان، یکی از بی حاشیه ترین گوشی های هوشمند بازار محسوب می شود. در این مطلب با بررسی ویدیویی گلکسی A80 همراه ما باشید.

تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80تماشا کنید: بررسی گوشی گلکسی A80

چند سالی است که سامسونگ میان رده های خودش را تحت عنوان سری A روانه بازار می کند. گلکسی A80 یکی از جدیدترین میان رده های ساخته شده توسط سامسونگ است که از قابلیت های هیجان انگیزی مثل دوربین پاپ آپ چرخان بهره می برد. در واقع اصلی ترین موردی که گلکسی A80 را نسبت به تمام گوشی های بازار متمایز می سازد، مکانیزم دوربین آن است.

سامسونگ با حذف دوربین سلفی از روی صفحه نمایش، آن را با دوربین اصلی یکی کرده و به نمایشگر فضای بیشتر داده است. در صورتی که بخواهید با این گوشی عکاسی سلفی کنید، ماژول دوربین آن به صورت پاپ آپ بالا می آید و همزمان به جلو می چرخد. گلکسی A80 از نظر زیبایی ظاهری و کیفیت ساخت هم در رده بالایی قرار می گیرد، به طوری که بیشتر به گوشی های پرچمدار شباهت دارد. این محصول به یک نمایشگر سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده که با کیفیت مطلوبی عمل می کند.

با بهره گیری از چیپست 8 نانومتری اسنپدراگون 720، گلکسی A80 سامسونگ از نظر قدرت هم به خوبی ظاهر شده است. در کنار این تراشه، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. متاسفانه در این میان رده جک صوتی 3.5 میلی متری و همچنین جایگاه قرارگیری کارت حافظه حذف شده است. با توجه به عدم پشتیبانی از کارت حافظه باید با همان 128 گیگابایت حافظه داخلی دستگاه سر کرد.

برای گلکسی A80 یک عدد باتری 3700 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته شده است. این باتری با توجه به مشخصات سخت افزاری دستگاه، کاربر را برای مدت یک روز و نیم استفاده نه چندان سنگین یاری خواهد کرد.

با بررسی ویدیویی گلکسی A80 همراه باشید تا بیشتر با مشخصات و قابلیت های آن آشنا شوید. بررسی کلی تر این گوشی را می توانید از این صفحه به صورت متنی بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | توافق مهم ایران و افغانستان بر سر آب از زبان سخنگوی وزارت خارجه