اقامه نماز، صرف خواندن نماز نیست


اقامه نماز، صرف خواندن نماز نیست

حجت الاسلام حسینی با بیان این مطلب که اقامه نماز صرف خواندن نماز نیست، گفت: باید مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، نظارتی و مدیریتی را در دستور کار قرار دهیم که اقامه نماز تحقق پیدا کند.

حجت الاسلام «محمدشریف حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، با اشاره به گسترش فرهنگ اقامه نماز و معارف دین در جامعه، گفت: امیدواریم با این روند شاهد گسترش فرهنگ اصیل شبعه در جهان باشیم.

مسئول آموزش ستاد اقامه نماز فارس، پیام مقام معظم رهبری در خصوص رونق بخشی نماز در مدارس را مورد توجه قرار داد و افزود: در اجرای برنامه‌های امسال باید سعی بر برنامه‌های ابتکاری، نوآورانه و خلاقانه داشته باشیم.

مسئول فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز استان فارس با تاکید جلوگیری از برگزاری برنامه‌های روتین هر ساله، خاطرنشان کرد: اگر در اجرای برنامه‌ها کیفیت بخشی و نیاز سنجی را مد نظر قرار دهیم قطعاً موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که اقامه نماز صرف خواندن نماز نیست، بیان داشت: اگر مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، نظارتی و مدیریتی را در دستور کار قرار دهیم، قطعاً اقامه نماز تحقق پیدا می‌کند.

حجت الاسلام حسینی در پایان عنوان کرد: هنگامی که اعتقادات تصحیح شد می‌توانیم فروع دین و پس از آن به موضوع نماز بپردازیم.

پایان پیام/663

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!