سمن‌ها بازوان توانمند دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند


سمن‌ها بازوان توانمند دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: سازمان‌های مردم‌ نهاد بازوان توانمند و کمک یار دولت در کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز شنبه در بازدید از موسسه توانمندسازی بهشت بانوان، افزود: در سال گذشته دولت تدبیر و امید بیش از ۵ میلیارد تومان اعتبار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در آذربایجان‌شرقی اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی جزء با مشارکت سمن‌ها امکان ندارد، اظهار داشت: امید است رسانه‌ها نیز در معرفی سازمان‌های مردم نهاد و جذب مشارکت خیران به مدیریت استان کمک کنند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی از تلاش‌های نوآورانه موسسه توانمندسازی بهشت بانوان قدردانی کرد و گفت: جمعیت بانوان سرپرست خانوار در سال‌های اخیر افزایش یافته است و اکثریت این بانوان فاقد مهارت و توانمندی لازم برای اداره زندگی هستند.

بدرشکوهی با اشاره به اینکه این موضوع می‌تواند بیش از پیش این خانواده ها را آسیب‌پذیر کند، ادامه داد: اجرای برنامه‌ها و سیاست هایی در راستای توانمدسازی، مهارت آموزی و آماده سازی بانوان سرپرست خانوار برای مدیریت مستقل اقتصادی و اجتماعی از اقدام های قابل توجه سمن‌های استان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.

در این مراسم مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی و اعضای هیات نظارت بر سازمان‌های مردم‌نهاد استان از بخش های مختلف موسسه توانمندسازی بهشت بانوان بازدید کرده و با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این تشکل مردم‌نهاد گفت‌ و گو کردند.

۳۰۷۷/۸۰۲۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج عروس 85 ساله ثروتمند با پسر 25 ساله در ایران / رسوایی شرم آور را ببینید