هزار ورزشکار اصفهانی به المپیاد استعدادیابی کشور اعزام می شوند


هزار ورزشکار اصفهانی به المپیاد استعدادیابی کشور اعزام می شوند

اصفهان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: یک هزار ورزشکار از این استان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اعزام می شوند که در مقایسه با دوره قبل حدود صد در صد رشد داشته است.

محمد سلطان حسینی روز یکشنبه در آیین بدرقه و اعزام کاروان استان اصفهان به دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور اظهار داشت: اصفهان سال گذشته و در نخستین دوره این المپیاد بیشترین تعداد ورزشکار را به خود اختصاص داد و امسال نیز شرایط به همین منوال است.

وی اضافه کرد: اصفهان سال قبل در بخش بانوان و در مجموع رشته ها پس از تهران به مقام دوم رسید و در بخش پسران نیز رتبه سوم را کسب کرد و در صورتی که یکی دو هیات از استان بهتر نتیجه می گرفتند به دست آوردن سکوی دوم دور از دسترس نبود.

مدیرکل ورزش و جوانان به اهدای جام اخلاق به اصفهان در دوره گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: در کنار ارتقای فنی و پیشرفت در مهارت‌ها، اخلاق حرفه‌ای نیز باید بطور جدی رعایت شود و امیدواریم اینگونه برنامه‌ها سبب ایجاد روحیه جوانمردی، گذشت و اخلاق مداری شود.

وی تصریح کرد: اصفهان در المپیاد پیش رو در رشته های تیراندازی با کمان، مینی گلف، بسکتبال، تنیس روی میز و شمشیربازی میزبان ورزشکاران کشور خواهد بود.

سلطان حسینی افزود: برنامه ریزی و خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز تیم ها از حدود ۶ ماه قبل آغاز شد و خوشبختانه همه با لباس متحدالشکل و با کفش ورزشی مناسب به مسابقات خواهند رفت.

آیین بدرقه و اعزام کاروان ورزشی استان به دومین دوره المپیاد استعدادیابی استعدادهای برتر کشور روز یکشنبه با حضور ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و مسوولان هیات و اداره کل در سالن سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور طی سال‌جاری در ۹۶ رشته برگزار می شود، امسال بیش از ۳۴ هزار ورزشکار در این المپیاد شرکت خواهند کرد.

بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد.

هزار ورزشکار اصفهانی به المپیاد استعدادیابی کشور اعزام می شوند

در پایان این مراسم پوستر دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور رونمایی شد.

۶۰۲۲/ ۶۰۲۰


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟