حالا فقط باید خون گریست


پوشش گسترده‌ی رویدادهای دهشت‌افکنانه، از اهداف اصلی دهشت‌افکنان است. یکی از اهداف اصلی حملات دهشت‌افکنانه، اعلام حضور و قدرت‌نمایی است. آنها انتظار دارند تا رخدادهای مربوط به این‌گونه حملات به پیمانه‌ی گسترده‌یی از مجاری گوناگون...

پوشش گسترده‌ی رویدادهای دهشت‌افکنانه، از اهداف اصلی دهشت‌افکنان است.
یکی از اهداف اصلی حملات دهشت‌افکنانه، اعلام حضور و قدرت‌نمایی است. آنها انتظار دارند تا رخدادهای مربوط به این‌گونه حملات به پیمانه‌ی گسترده‌یی از مجاری گوناگون رسانه‌های رسمی و غیر رسمی پخش و نشر شوند.

به این‌گونه، آنها علاوه بر کشتار شماری از مردم این سرزمین، روح زندگی و احساس بودن را در این جامعه نیز نابود می‌کنند.
پخش وسیع خشونت، خود نوعی خشونت است. چراکه که پایه‌های بقا و امید به زندگی را در میان مردم نابود می‌کند. گذشته از آن این امر نوعی خدمت رضاکارانه به راهبردهای تبلیغاتی تروریستی است.

از سویی، رویدادهای دهشت‌افکنانه و کشتار مردم در افغانستان، دیگر خبر نیست. چون این امر حالا بخشی از زندگی روزمره‌ی ما است؛ جزیی جدا ناپذیر از حیات مردمی که بیش از همه، قربانی جهل و انفعال تاریخی خویش اند.

حالا فقط باید خون گریست. تا زمانی که با سروش آگاهی، مردم به خویش آیند و اراده‌ی مشترک آنها، چنان از آزادی و صلابت سرشار شود که انواع انگل‌های مرگ را از رگ‌رگ این سرزمین بزدایند و زمام سرنوشت خویش را خود به دست گیرند.

عزیزالله آریافر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال 2024