برگزاری پنجمین جشنواره کتاب در خرماکلا قائمشهر


برگزاری پنجمین جشنواره کتاب در خرماکلا قائمشهر

نادعلیزاده از برگزاری پنجمین جشنواره کتاب به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی، عصر (پنج شنبه 31 مرداد) با اجرای برنامه های متعدد در روستای خرماکلا قائمشهر خبر داد.

«ولی الله نادعلیزاده»، امروز (دوشنبه 28 مردادماه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پنجمین جشنواره کتاب به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی از ساعت 19-17 عصر (پنج شنبه 31 مرداد) با اجرای برنامه های متعدد در مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) خرماکلا قائمشهر برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی مسجد النبی (صلی الله علیه و آله و سلم) قائمشهر اظهار کرد: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تقدیر از فعالان کتابخانه و نفرات برگزیده طرح تابستانه با اجرای مسابقه نقاشی و جنگ شادی، همراه است.

نادعلیزاده با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام رجب نعمتی قراء در این جشنواره، بیان کرد: اهدای جوائز به خردسالان و کودکان که بهترین جمله از کتابی را که خواندند را بیان نمودند و همچنین نصب تصاویر اندیشمندان و شهدا از دیگر برنامه های پنجمین جشنواره کتاب در خرماکلا قائمشهر به شمار می آیند.

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی در روستای خرماکلا جاده نظامی قائمشهر در مناسبت های مختلف، برنامه های متعددی را در نظر می گیرد که با استقبال خوب اقشار مختلف مردم، همراه می شود.

به گزارش شبستان، کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی قائمشهر با ساخت اردوگاه شهدای خرماکلا در خرج سوادکوه میزبان برنامه های مختلف نظیر میزبانی از دوره آموزشی و توانمندسازی مربیان سرود کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با عنوان طرح ملی هوای تازه (سرود مساجد) بود که علاقه مندان جهت برگزاری فعالیت های خویش می توانند با هماهنگی قبلی از امکانات مستقر در آن، استفاده کنند.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !