نواقص نور،‌ رختکن و چمن ورزشگاه چمران ساوه اصلاح شد


نواقص نور،‌ رختکن و چمن ورزشگاه چمران ساوه اصلاح شد

ساوه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه گفت: نواقص تاسیسات نور، رختکن و زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه اصلاح شده و این مجموعه با شتاب مطلوب برای رقابت های لیگ فوتبال آماده شده است.

«حامد توکلی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: چهار پروژکتور این ورزشگاه ترمیم و راه اندازی شد که هر کدام داری ۳۶ منبع انتشار نور قوی است و شرایط مطلوب برای تامین نور رقابت های لیگ فوتبال مهیا است.

وی گفت: عملیات بازسازی و ترمیم رختکن این مجموعه نیز پایان یافته و با برنامه ای ضربتی شرایط مدنظر سازمان لیگ فوتبال کشور در ورزشگاه چمران ساوه فراهم است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه خاطرنشان کرد: زمین چمن این مجموعه ورزشی نیز با استفاده از ظرفیت یکی از پیمانکارانی با سابقه در کاشت چمن ورزشگاه آزادی تهران ترمیم شده و زیرکشت رفته است اما، این زمین چمن برای شرایط مطلوب برگزاری مسابقات ۱۰ روز دیگر زمان نیاز دارد.

توکلی اظهار داشت: رایزنی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درحال انجام است تا هماهنگی کارها بیشتر شده و روند بازسازی و ترمیم ورزشگاه چمران با هدف آمادگی پذیرش بازیکن و تماشاچی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور تسریع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه ادامه داد: سایر فعالیت های عمرانی در ورزشگاه شهید چمران ساوه از جمله ترمیم سکوهای جایگاه تماشاگران و همچنین ساخت وی.آی.پی و جایگاه خبرنگاران بدون وقفه در حال اجرا است.

توکلی عنوان کرد: با توجه به اینکه سکوهای پایینی ورزشگاه هنوز کیفیت استفاده دارد، در صورت برگزاری مسابقات با ایجاد حفاظ در برابر آن می توان تماشاگران را در این جایگاه ها مستقر کرد.

وی افزود: توافق ضمنی با فدراسیون فوتبال صورت گرفته تا در گام اول وی.آی.پی مجموعه ورزشگاه شهید چمران ساوه به صورت نسبی آماده شود تا در جریان رقابت های لیگ بتوان مهمانان و خبرنگاران را پذیرا بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه اظهار امیدواری کرد: با شتاب بخشی به روند عملیات عمرانی و بازسازی مجموعه ورزشی شهید چمران و مساعدت سازمان لیگ، زمینه لازم برای میزبانی خوشه طلایی از حریفان فراهم شود.

تیمهای خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک نمایندگان استان مرکزی در رقابت های این فصل لیگ دسته اول فوتبال کشور هستند که هر ۲ تیم در هفته نخست این رقابت ها موفق به کسب سه امتیاز برابر حریفان شدند.

۶۵۳۹ /۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل