مرخصی عید غدیر برای برخی از مددجویان اردوگاه فشافویه /برگزاری شب شعر در زندان رجایی‌شهر


مرخصی عید غدیر برای برخی از مددجویان اردوگاه فشافویه /برگزاری شب شعر در زندان رجایی‌شهر

در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر برخی از مددجویان اردوگاه فشافویه مرخصی ویژه عید غدیر دریافت کردند و شب شعر هم در زندان رجایی برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل زندان‌های استان تهران، عباس اسکندری مدیر اردوگاه فشافویه گفت: با پیگیری مددکاری اردوگاه فشافویه و حضور قضات شهرستان ملارد، یکی از مددجویان واجد شرایط در شب عید غدیر به مرخصی پایان حبس رفته و نزد خانواده اش بازگشت و برخی از مددجویان مرخصی ویژه این عید را دریافت کردند.

وی افزود: ما همواره در تلاش هستیم تا با با پیگیری مشکلات مددجویان و همکاری مراج قضایی زمینه آزادی و بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه فراهم شود.

مدیر اردوگاه فشافویه افزود: در راستای همین امر قضات شهرستان ملارد با حضور در اردوگاه فشافویه ضمن بررسی پرونده های محکومان، با مرخصی پایان حبس یکی از مددجویان واجد شرایط موافقت کردند و به برخی مددجویان نیز مرخصی ویژه عید غدیر اعطاء شد.

مرخصی عید غدیر برای برخی از مددجویان اردوگاه فشافویه /برگزاری شب شعر در زندان رجایی‌شهر

همچنین در آستانه عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت مراسم شب شعر با شرکت مددجویان در محل دارالقرآن شهید لاجوردی زندان رجایی شهر برگزار شد.

عزیزی سرپرست زندان رجایی شهر هدف از برگزاری شب شعر را تشویق و ترغیب سایر مددجویان و مهیا کردن شرایط مناسب جهت ارتقاء شعر و ادبیات در بین علاقه‌مندان دانست.

وی افزود: شعر اصیل ترین و شناخته شده ترین هنر ایرانیان است و این آیین دارای سابقه و پیشینه طولانی می باشد.

عزیزی ادامه داد ایجاد زمینه مناسب فرهنگی و ادبی جهت بهره مندی علاقه مندان شعر و ادبیات در زندان، تأثیر شایانی در اصلاح و تربیت مددجویان طی دوران محکومیت دارد.

وی گفت: برخی مددجویان از استعداد بالایی در حوزه شعر برخوردار هستند که شناسایی و کمک در شکوفایی استعدادهای آنان سبب ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و مثبت اندیشی می گردد.

سرپرست زندان رجایی شهر تصریح کرد: ایجاد فضای فرهنگی سبب آموزش هنجارها، اخلاق مداری و علم گردیده که انتقال این فرایندها به مددجویان سبب رشد فکری آنان در زمینه های مختلف و درتغییر رفتار آنان تاثیر گذار است.

گفتنی است در پایان مراسم از مدجویان شاعر برگزیده با اهداء لوح تقدیر و جایزه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری