المپیاد ورزشی کشور با شرکت 800 دانش‌آموز در اردبیل برگزار می‌شود


المپیاد ورزشی کشور با شرکت 800 دانش‌آموز در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از حضور 800 دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر کشور در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اردبیل در ۲ رشته کشتی و قایقرانی میزبان المپیاد استعدادهای درخشان خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته‌های کشتی (پسران) و قایقرانی (دختران) شرکت می‌کنند، افزود: شرکت‌کنندگان از شنبه دوم تا پنجشنبه هفتم شهریور به مدت ۶ روز به رقابت خواهند پرداخت.

وی از آمادگی استان اردبیل برای برگزاری این المپیاد ورزشی خبر داد و اظهار داشت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مسابقات آماده است و مسابقات کشتی در ورزشگاه تختی و مسابقات قایقرانی در دریاچه شورابیل برگزار خواهد شد.

آقاخانی همچنین با اشاره به آمادگی نمایندگان اردبیل در دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: در هر ۲ رشته تیم کامل از استان حضور خواهند داشت و در حال حاضر نیز زیرنظر مربیان تمرین می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: برای کشف دانش‌آموزان مستعد نمایندگانی از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون رشته‌های مربوطه به اردبیل خواهند آمد.

او با بیان اینکه برگزاری المپیاد ورزشی باعث افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان می‌شود، اظهار داشت: کشف استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف برگزاری آن است.

وی با اشاره به اینکه المپیادهای ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی دانش‌آموزان موثر است، بیان کرد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی این بستر را فراهم می‌کند.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روز ملی ایمنی حمل و نقل، یادآور مسئولیت اجتماعی همگانی با مشارکت مردم