باند سارقان جاده ای بندر ماهشهر در دام پلیس گرفتار شدند


باند سارقان جاده ای بندر ماهشهر در دام پلیس گرفتار شدند

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ماهشهر، از دستگیری و انهدام سارقان جاده های برون شهری در ماهشهر خبر داد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ماهشهر، از دستگیری و انهدام سارقان جاده های برون شهری در ماهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر ماهشهر، سرهنگ فرامرز منصوری اظهار داشت: با دریافت خبرها و گزارش های دریافتی در روزهای گذشته از سرقت های جاده ای، نزاع و درگیری و همچنین ایجاد ترس و وحشت برای خودروهای عبوری و خانواده ها، دستگاه امنیتی و پلیس شهرستان ماهشهر پیگیری صریح و برخورد جدی با عاملان را در دستور کار و اولویت خود قرار داد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، افزود: نیروی انتظامی شهرستان با کنترل محسوس و نامحسوس جاده های مواصلاتی حوزه شهرستان بندر ماهشهر، با در اختیار گرفتن نبض جاده ها موفق به شناسایی و دستگیری یک باند و ایجاد امنیت پایدار کرد.

وی گفت: پلیس شهرستان بعد از زیر نظر گرفتن و کنترل نامحسوس جاده ها موفق به شناسایی دقیق این باند شد که در یک عملیات حساب شده و از پیش طراحی شده تیم ویژه پلیس آگاهی این باند سارقان را دستگیر و جاده ها رو از لوث وجود آنها پاک نمود.

سرهنگ منصوری در پایان عنوان کرد: دستگاه امنیتی و پلیس شهرستان بندر ماهشهر، با بکارگیری زبده ترین نیروهای پلیس استان و بهره گیری از تمام ابزارها و نیروی انسانی اجازه و فرصت سوء استفاده به سود جویان را نخواهد داد و به شهروندان اطمینان خاطر خواهم داد که امنیت جاده های برون شهری بطور شبانه روز با کنترل محسوس و نامحسوس برقرار خواهد بود و خانواده ها با خیالی آسوده مسیر خود را انتخاب کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین