فراخوان پلیس اصفهان برای مشمولان خدمت سربازی در شهریورماه 1398


فراخوان پلیس اصفهان برای مشمولان خدمت سربازی در شهریورماه 1398

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تمامی مشمولان خدمت سربازی فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم شهریورماه امسال را دریافت کرده اند، باید برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ مهرداد پناه پوریان اظهار داشت: مشمولان خدمت می بایست ساعت ۷ صبح روز شنبه دوم شهریور ماه ۱۳۹۸ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب می شود و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اداری واجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان تاکید کرد: لازم به ذکر است متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

46

کد خبر 1291833

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

محمد خسرو زاده به عنوان شهردار منتخب فردیس معرفی شد