رسول خطیبی: با انگیزه جوانان بهترین نتیجه را مقابل استقلال رقم می‌زنیم؛ هدف من توسعه فوتبال آذربایجان است


رسول خطیبی: با انگیزه جوانان بهترین نتیجه را مقابل استقلال رقم می‌زنیم؛ هدف من توسعه فوتبال آذربایجان است

سرمربی ماشین سازی تبریز می‌گوید در تیمش بازیکن میلیاردی ندارد!

به گزارش خبرنگار طرفداری- رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت:

تیم ماشین سازی از لحاظ فنی با نظر مستقیم کادرفنی پیش می رود . فکر می کنم یکی از جوان ترین تیم های ایران هستیم. از فصل گذشته چهاربازیکن باقی مانده است. متاسفانه در شهر ما فضا برای بازیکنان تبریز نبود که این فصل سعی کردیم همراه توسعه تیم ماشین سازی ، فوتبال تبریز را نیز توسعه بدهیم. باید به جوانان تبریزی بها بدهیم تا بتوانند در فوتبال ایران آقایی کنند.

وی خاطر نشان کرد:

انگیزه بازیکنان جوان تیم می تواند بهترین نتیجه را مقابل تیم استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است ، کسب کند. اگر قرار باشد بازیکن خارجی جذب کنیم باید بازیکن درجه را به تیم اضافه کنیم ولی بعد از بازی با سپاهان می توان گفت تیم ما کامل خواهد شد.

رسول خطیبی در رابطه با تغییر تحول تیم ماشین سازی اظهارداشت:

تیم ما متکی به یک یا چند بازیکن نیست . بازیکنانی که در اختیار داریم بازیکنان بزرگی هستند و قطعا در طول فصل خواهید دید که بازیکنی که هیچ اسم و رسمی نداشته است بهترین بازیکن خواهد شد. ما بخاطر توسعه فوتبال ، قرار داد بلند مدت بسته ایم. تا بتوانیم آینده فوتبال ماشین سازی را بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی دررابطه با بازی فردا گفت:

قطعا برای سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. فوتبال هجومی در را ارائه خواهیم داد. بازی فردا مقابل استقلال قطعا خیلی با بازی پیش فصل با این تیم تفاوت زیادی خواهد داشت.

وی تاکید کرد:

ما هیچ بازیکن میلیاردی نداریم. هدف اصلی من توسعه فوتبال آذربایجان و تیم ماشین سازی است. این تیم بدلیل داشتن یک فروارد قطعا نمی تواند بازی مد نظر من را ارائه کند اما دو سه هفته دیگر با اضافه شدن دو بازیکن به خط حمله می توان گفت می توانیم هجومی تر باز کنیم. در این دوهفته قطعا منطقی تر بازی خواهیم کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیراهن رئال را نپوشید/ شهردار اتلتیکویی مادرید زیر حرفش زد!