پیشنهاد جالب حاج حسین یکتا برای برنامه عصر جدید


فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) پس از پخش فینال مسابقه تلویزیونی استعدادیابی «عصر جدید»، در صفحه شخصی خود پیشنهاد جالبی را برای فصل جدید این برنامه پرمخاطب مطرح کرد.

پیشنهاد جالب حاج حسین یکتا برای برنامه عصر جدیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حاج حسین یکتا فرمانده قرارگاه جهادی بنیاد کرامت امام رضا(ع) همزمان با پخش فینال مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید»، مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او با انتشار این پست از احسان علیخانی مجری برنامه عصرجدید و دیگر عوامل این برنامه جذاب و پربیننده تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: منتقدان رسانه ملی، با خانواده پای تلویزیون نشسته‌اند

یکتا در اینستاگرام نوشت:

نیرو‌های مومن و خوشفکر در هر عرصه‌ای که ورود کنند عصر جدیدی را رقم می‌زنند.

آمریکا هر چه را تحریم کند، معادن ناب و سرشار استعداد‌های انسانی این سرزمین را نمی‌تواند تحریم کند و عصر جدید کف‌دستی از اقیانوس استعداد‌های جوانان پاک ایران را بیرون کشید و به نمایش گذاشت.

احسان علیخانی چند ده میلیون مخاطب خودش را خلق کرده؛ یعنی می‌شود هم از نگاه دینی و اجتماعی خودت کوتاه نیایی و به ابتذال نیفتی، هم جای خالی یک کار موثر را پر کنی و هم زیبایی و جذابیت داشته باشی؛ و چه زیبا بود که عصرجدید با سیل مخاطبان خود به کمک سیل‌زدگان شتافت و جلوه‌های زیبایی از وحدت و انسجام اجتماعی را به رخ بدخواهان این مردم کشید.

چقدر مشتاقم که در فصل جدید عصر جدید، استعداد‌های کارآفرین، جوانان عرصه‌های دانش‌بنیان و نیرو‌های خلاق اجتماعی را شاهد باشم.

پیشنهاد جالب حاج حسین یکتا برای برنامه عصر جدید

پیشنهاد جالب حاج حسین یکتا برای برنامه عصر جدید

پیشنهاد جالب حاج حسین یکتا برای برنامه عصر جدید

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی