2372 پروژه در گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود


2372 پروژه در گلستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار گلستان گفت: در هفته دولت امسال 2372 طرح عمرانی و اقتصادی در استان گلستان افتتاح یا به بهره برداری می رسد و اعتبار اختصاص یافته برای آنها مجموعا 18 میلیارد و 860 میلیون ریال است.

به گزارش ایسنا، هادی حق شناس در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال 1101 طرح عمرانی با اعتبار 5 هزار میلیارد و 480 میلیون ریال افتتاح خواهد شد و عملیات اجرایی 261 طرح عمرانی دیگر نیز آغاز می شود.

وی افزود: در بخش اقتصادی و اشتغالزایی نیز 994 طرح با اعتبار 6 هزار میلیارد و 340 میلیون ریال افتتاح و 16 پروژه با اعتبار 490 میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

حق شناس با بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها برای 2 هزار و 818 نفر اشتغال ایجاد می‎شود، تصریح کرد: در سفر سال گذشته هیات دولت به گلستان، یک‌ هزار و 700 میلیارد تومان پروژه و حدود 20 هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تفاهم‌ نامه ‌های مختلف به تصویب رسید.

وی با اشاره به برخی از پروژه ها، خاطرنشان کرد: گازرسانی به 17 روستای مرزی در گنبدکاووس، احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی در گمیشان، گازرسانی به شهرک صنعتی مینودشت، ساخت بیمارستان در رامیان، اجرای طرح گردشگری و رفاهی در گرگان از جمله طرح هایی است که عملیات اجرایی آن در این هفته آغاز می شود.

استاندار گلستان بیان کرد: افزایش ظرفیت ایستگاه 230 کیلوولت، دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، کارخانه تولیدی سولفات آمونیوم و یدیدنقره کربنات باریم در گنبدکاووس، 94 واحد تعاونی مسکن و کارگاه های تولید نئوپان، داروی نو ترکیب، بتن سیال، خوراک دام آماده و چاپ افست فلزات در گرگان، گازرسانی به 4 روستای علی آبادکتول، گازرسانی به 11روستا، توسعه زیرساخت اینترنتی هشت روستا و استخر سرپوشیده در مراوه تپه، یک طرح آبرسانی، طرح هادی روستای دوجی و یک کارگاه بسته بندی آجیل و خشکبار در کلاله، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کردکوی، افزایش ظرفیت پست توزیع برق، آبرسانی به مجتمع چهل چای و 35 دامداری در مینودشت، طرح هادی روستای پنج پیکر و باشگاه سوارکاری در شهرستان ترکمن، پرورش ماهی در قفس و تولید آب پنیر در گمیشان و یک سیلو در آزادشهر از جمله طرح هایی است که در هفته دولت در سطح استان به بهره برداری می رسد.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...