صالحی امیری: ژیمناستیک ایران باید جایگاه اصلی خود را پیدا کند


صالحی امیری: ژیمناستیک ایران باید جایگاه اصلی خود را پیدا کند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ژیمناستیک ایران با یک برنامه ریزی باید جایگاه اصلی خود در جهان را به دست آورد.

صالحی امیری: ژیمناستیک ایران باید جایگاه اصلی خود را پیدا کند
به گزارش فانوس، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ژیمناستیک یک رشته پویا است و جا دارد که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به این رشته کمک بیشتری کنند تا در آسیا و جهان به جایگاه واقعی خود برسد. ژیمناستیک باید در ایران جایگاه خود را پیدا کند. ژیمناستیک باید یک برنامه ۱۰ ساله برای استعدادیابی در نظر داشته باشد. برنامه استراتژیکی که طراحی می‌شود باید هم آرمانی و هم مطابق با واقعیت باشد.

او گفت: خدمات ژیمناستیک باید رایگان باشد چرا که این اقدام به توسعه‌ی این ورزش کمک می‌کند. چند وقت پیش در کیش از سالن ژیمناستیک بازدید داشتم که متاسفانه با وجود خوب بودن سالن امکانات آن خوب نبود. ما هم باید به فدراسیون کمک کنیم و فدراسیون هم باید دنیال حامی مالی باشد.

او ادامه داد: سال گذشته ما به فدراسیون قایقرانی کمک ارزی کردیم. همیشه در گذشته به رشته ژیمناستیک اهمیت داده می‌شد و اکنون هم باید به اوج خود برسد.

صالحی امیری اظهار کرد: باید یک سرمایه گذاری عمده در آمورش ژیمناستیک داشته باشیم. مهم‌ترین بخش در ژیمناستیک آموزش است. در کنار آموزش، انگیزه هم نکته مهم است. ژیمناستیک یکی از رشته‌های پر طرفدار است و امیدوارم در آینده نزدیک به دور از احساسات و با رویکرد عقلانی و استفاده منابع موجود شاهد پیشرفت ژیمناستیک ایران باشیم.

او در پایان عنوان کرد: من از تمام اعضای فدراسیون تشکر می‌کنم که در ۲ سال اخیر زحمات زیادی کشیده اند. برای تک تک ورزشکاران مدال آور آرزوی موفقیت می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدون توقف