شش طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در کاشمر به بهره‎برداری رسید


شش طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در کاشمر به بهره‎برداری رسید

مشهد- ایرنا- شش طرح در بخش‎های عمرانی، تولیدی و خدماتی در دومین روز از هفته دولت در کاشمر به بهره‎برداری رسید.

فرماندار کاشمر روز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت در این شهرستان گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای فدافن، راه اندازی شرکت کیمیا چاشت ترشیز، راه اندازی شرکت تولیدی جک مکانیکی، افتتاح طرح هادی روستای عشرت، افتتاح شرکت تعاونی تولیدی انگشت دونه و راه اندازی دفتر مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی است که برای بهره برداری از این طرح ها ۹۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

مسلم ساقی با بیان اینکه مخزن ۵۰۰ متر مکعبی روستای فدافن با اعتبار هفت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید افزود: در سه سال اخیر از محل صندوق توسعه و اعتبارات ملی برای آبرسانی به روستاها اعتبارات خوبی تخصیص یافته به طوری که در این سه سال بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به شهرستان تخصیص یافت.

وی در مراسم افتتاح شرکت کیمیا چاشت ترشیز نیز گفت: در شهرستان کاشمر ۷۳ واحد دارای پروانه بهره‎برداری صنعتی داریم که متاسفانه برخی از آنها تعطیل و یا نیمه فعال هستند.

ساقی افزود: پارسال دو واحد به چرخه فعالیت بازگشتند و امسال هم تلاش می کنیم چند واحد صنعتی دیگر به چرخه تولید بازگردند.

وی با بیان اینکه در حوزه تولید و اقتصاد باید نگاه ویژه‌ای داشت ادامه داد: در عرصه تولید باید به علم روز مجهز بود تا بتوان جای خود را در بازارهای داخلی و جهانی به دست آورد.

۷۴۹۷/۱۹۲۲


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...