بهره برداری از 72 طرح عمرانی و صنعتی در فریمان آغاز شد


مشهد- ایرنا- همزمان با هفته دولت بهره برداری از 72 طرح و اجرای 10 طرح...
مشهد- ایرنا- همزمان با هفته دولت بهره برداری از 72 طرح و اجرای 10 طرح عمرانی و صنعتی روز دوشنبه طی مراسمی در شهرستان فریمان آغاز شد.

معاون استاندار خراسان رضوی در باره این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: طرح های صنعتی و عمرانی شهرستان فریمان که امروز به بهره برداری رسیدند شامل بهسازی، تعریض و آسفالت جاده سد فریمان، آسفالت جاده تقی آباد - چخماق، آسفالت جاده فریمان - اسدآباد است که در مجموع ۱۵ کیلومتر طول داشته و برای اجرای آنها ۸۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی رسولیان افزود: در حوزه صنعتی نیز واحدهای تولید مواد غذایی، شکلات و نان صنعتی در فریمان به بهره برداری رسیدند که سرمایه گذاری در این صنایع توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.

بهره برداری از 72 طرح عمرانی و صنعتی در فریمان آغاز شد

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح عمرانی در فریمان نیز اظهار داشت: مهمترین این طرح ها، اولین خط تولید "فیوزد آلومینا" در خاورمیانه است که با سرمایه گذاری ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز شده و قرار است عید امسال به بهره برداری برسد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در مجموع ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای بهره برداری از ۷۲ طرح و آغاز ساخت ۱۰ طرح دیگر در فریمان هزینه شده و اختصاص یافته است.

شهر فریمان در ۷۵ کیلومتری مشهد واقع است.

۷۴۸۹/۶۰۵۳

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته