آغاز عملیات اجرایی مجموعه گردشگری پارک جنگلی ازندریان


آغاز عملیات اجرایی مجموعه گردشگری پارک جنگلی ازندریان

همدان _ ایرنا_ همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی مجموعه تفریحی و گردشگری پارک جنگلی ازندریان با پیش بینی اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال آغاز شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز سه شنبه در این آئین بیان کرد: نگاه ما توسعه گردشگری به تمامی مجموعه شهرستان است و از هر ظرفیتی باید برای جذب گردشگر با توسعه زیرساخت های گردشگری استفاده کنیم.

قدرت الله ولدی با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در حوزه گردشگری گفت: توسعه زیرساخت ها و اماکن اقامتی و رفاهی موجب می شود گردشگران مدت زمان بیشتری را برای اقامت در این شهرستان اختصاص دهند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود: اهداف و نیت پاک این شهیدان همچنان ادامه دارد و برای خدمت رسانی بهتر به مردم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

آغاز عملیات اجرایی مجموعه گردشگری پارک جنگلی ازندریان


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خدمات خوب و ماندگار دولت تدبیر و امید تاکید کرد: با وحدت و همدلی باید برنامه ها و سیاست های دولت را سرلوحه کاری خود قرار دهیم تا با اجرای مطلوب این برنامه ها بتوانیم خدمت صادقانه ای به مردم ارائه دهیم.

امام جمعه شهر ازندریان نیز با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم گام محکم تر دولت در این زمینه اظهار داشت: با وجود اعمال تحریم ها، ترورها، فشارها ، جنگ تحمیلی و جنگ اقتصادی در گام نخست انقلاب، طبق بیانات رهبر معظم اتفلاب گام دوم برای ما بهتر و برای دشمن بدتر است.

حجت الاسلام علی امیدی با بیان اینکه هر روز شاهد رشد و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی هستیم افزود: هم اکنون ۲ جبهه استکبار به سردمداری آمریکا و مقاومت و اسلام به رهبری رهبر معظم انقلاب وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز صدای شکستن استخوان های نظام سرمایه داری غرب می آید و قدرت آمریکا رو به افول است.

شهردار ازندریان نیز وسعت مجموعه تفریحی و گردشگری پارک جنگلی این شهر را ۵۰ هکتار عنوان کرد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای مرحله نخست این مجموعه پیش بینی شده است.

آغاز عملیات اجرایی مجموعه گردشگری پارک جنگلی ازندریان


سیدرضا موسوی افزود: از محل بودجه داخلی شهرداری ۲ میلیارد ریال برای زیرسازی راه دسترسی و احداث شبکه برق رسانی مصوب شده و در دست اجرا است.

وی ادامه داد: مرحله نخست این مجموعه شامل طراحی و ساماندهی پنج هزار مترمربع است و هم اکنون اقدامات زیرسازی و آسفالت راه دسترسی، احداث شبکه برق رسانی، محوطه سازی، احداث نمازخانه، آلاچیق، روشنایی محوطه و تغییر معماری ساختمان موجود در محوطه در دست اجرا است.

شهردار ازندریان همچنین به اتمام روکش آسفالت سراسری بلوار امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ۲۰ هزار مترمربع معادل سه هزار تن آسفالت با اعتبار چهار میلیارد ریال اجرا شد.

موسوی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۹ هزار مترمربع معادل یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت با اعتبار ۶ میلیارد ریال اجرا شد که به صورت ۵۰ درصد عمرانی استانی و ۵۰ درصد اعتبارات داخلی شهرداری هزینه شد.

۷۵۲۸/۲۰۸۷


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عضو شورای شهر: بودجه سال آینده شهرداری همدان اولویت‌بندی شود