260 خودرو راهداری برای بازگشایی جاده‌های همدان آماده شدند


260 خودرو راهداری برای بازگشایی جاده‌های همدان آماده شدند

همدان- ایرنا- به دنبال ریزش برف پاییزی در همدان، 260 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه سنگین راهداری برای نگهداری و بازگشایی محورهای مواصلاتی استان همدان آماده شدند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در بیشتر جاده‌ای همدان ریزش برف گزارش شده است و تیم‌های عملیاتی راهداری در حال پاک‌سازی جاده‌های این استان هستند.

بابک گردان اظهار داشت: ۳۴ راهدارخانه با نزدیک به ۵۰۰ تن نیروی عملیاتی و پشتیبانی وظیفه بازگشایی، پاکسازی و نگهداری جاده‌های استان را بر عهده دارند.

وی افزود: در حال حاضر در محورهای رزن، آوج، اسدآباد، کرمانشاه، نهاوند و تویسرکان ریزش یکنواخت برف گزارش شده است.

گردان ادامه داد: در محورهای ملایر، قهاوند و کبودراهنگ نیز ریزش پراکنده برف به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: عملیات نمک‌پاشی در محورهای همدان در حال انجام است و کارکنان راهداری استان با تمام قوا مسیرهای برفی را بازگشایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه محور گنجنامه - تویسرکان به دلیل نبود ایمنی کافی و احتمال ریزش سنگ از ۲ روز پیش مسدود شده است، عنوان کرد: افرادی که قصد سفر بین همدان و تویسرکان را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و مسیر همدان - اسدآباد - تویسرکان استفاده کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تاکید کرد: به دنبال ریزش برف در نقاط مختلف استان، جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند، اضافه کرد: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آماده اعلام وضعیت راه‌ها است.

گردان بیان کرد: افرادی که قصد سفر دارند نیز از طریق پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir آخرین اخبار و اطلاعات ترافیکی را دنبال کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟