سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان معرفی شد


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان معرفی شد

همدان- ایرنا- «غلامحسین تقوی» با حکم وزیر جهاد کشاورزی، به عنوان سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان همدان منصوب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: عملکرد نظام در بخش‌های مختلف کشاورزی باید برای مردم به ویژه روستانشینان تبیین شود.

«احمد حسین فلاحی» افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام در تلاش هستند که زحمات و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم کمرنگ و ناچیز جلو بدهند.

وی با بیان اینکه مهاجرت روستاییان به شهرها زیاد شده است تا جایی که بیش از ۸۵ درصد مردم‌ در شهرها و تنها ۱۵ درصد از جمعیت در روستا سکونت دارند خواستار توجه بیشتر به‌ روستاییان و کشاورزان شد.

معاون توسعه و منابع استانداری همدان نیز گفت: دولت سیزدهم در حل معیشت مردم برنامه‌های خوبی در دستور کار دارد که باید همه جهت سرانجام‌ رسیدن آن کمک کنند.

«سیدمحمدرضا میرصفدری» خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم بکار گرفته و حل مشکلات را به خارج از کشور گره نزده است

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ پست سازمانی جهادکشاورزی استان خالی است ابراز امیدواری کرد که وزارت جهادکشاورزی در حل این مشکل همکاری های لازم را داشته باشند.

«منصور رضوانی جلال» رئیس سابق سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز گفت: در مدت خدمت در این سازمان دستاوردهای چشمگیری در بخش کشاورزی از جمله احداث چهار واحد گاوداری سه هزار راسی، راه اندازی بزرگترین زنجیره مرغ در کشور، کسب رتبه های برتر کشور در تولید سیب زمینی، سیر، کشمش و احداث بیش از ۲۱۰ هکتار گلخانه کسب شده است.

در این آیین با قدردانی از خدمات ۷۵ ماهه "منصور رضوانی جلال"، "غلامحسین تقوی" به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان معرفی شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه کتاب در فرهنگ‌سرای آیت‌الله بهاری