بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی


این مطلب را به معرفی بیوگرافی پردیس احمدیه اختصاص داده ایم. وی هنرپیشه ایرانی و متولد 8 تیر 1371 در تهران است که با بازی در فیلم لاک قرمز به شهرت رسید و در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی یادآوری که از شبکه آی فیلم پخش می شد، شناخته شد. بیوگرافی پردیس احمدیه و تصاویر جدیدش پردیس احمدیه بازیگر 27 ساله کشورمان و فارغ التحصیل نوازندگی موسیقی می باشد....

این مطلب را به معرفی بیوگرافی پردیس احمدیه اختصاص داده ایم. وی هنرپیشه ایرانی و متولد ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران است که با بازی در فیلم لاک قرمز به شهرت رسید و در تلویزیون با مجموعه تلویزیونی یادآوری که از شبکه آی فیلم پخش می شد، شناخته شد.

بیوگرافی پردیس احمدیه و تصاویر جدیدش

پردیس احمدیه بازیگر ۲۷ ساله کشورمان و فارغ التحصیل نوازندگی موسیقی می باشد. وی از جمله بازیگرانی است که به نوازندگی علاقه داشته و آن را به صورت آکادمیک دنبال می کند.

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

شروع فعالیت بازیگری او از سال ۱۳۸۶ اتفاق افتاد که حمید نعمت الله وی را برای بازی در فیلم سینمایی «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی کرد، اما این فیلم توقیف شده و به آن اجازه نمایش داده نشد. بنابراین پردیس احمدیه بدون گذراندن هیچگونه دوره و کلاس بازیگری به این عرصه ورود پیدا کرد.

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

او بعد از بازی در مقلد شیطان تمایلی برای ادامه بازیگری از خود نشان نداد و تصمیم گرفت به تحصیلاتش ادامه دهد، تا اینکه در سال ۱۳۹۰ برای ایفای نقش نیکی در فیلم کلاس هنرپیشگی دعوت شد. بازی در این فیلم و علاقه اش به نقش نیکی موجب شد تا به حرفه بازیگری علاقمند شود.

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

نقش آفرینی احمدیه در فیلم سینمایی لاک قرمز نقطه عطفی در کارنامه بازیگری وی می باشد، همچنین بازی در خانه دختر موجب شهرت و دیده شدن بیشتر این بازیگر جوان و تازه کار شد.

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

وی در تئاتر و تلویزیون نیز به ایفای نقش های متعددی پرداخته است که از آن جمله می توان به سریال یادآوری، تعبیر وارونه یک رویا، گذر از رنج ها و مولانا اشاره کرد.

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

پردیس احمدیه مجرد است. در ادامه بیوگرافی این هنرپیشه ایرانی دعوت می نماییم تا از عکس های جدید و منتشر شده وی در اینجا دیدن نمایید.

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویتیپ اسپرت پردیس احمدیه در یک مراسم

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس جدید پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس اینستاگرامی پردیس احمدیه بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویپانته آ پناهی ها و پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس پردیس احمدیه بازیگر فیلم لاک قرمز

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکسی از جشن تولد ۲۵ سالگی پردیس احمدیه بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وینوید محمدزاده در کنار پردیس احمدیه و آزاده سدیری

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی پردیس احمدیه در کنار کارگردان معروف

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویسارا بهرامی و پردیس احمدیه در اکران فیلم سرکوب

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس پردیس احمدیه و الهام کردا

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویتیپ متفاوت پردیس احمدیه در اکران یک فیلم بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس و بیوگرافی پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس پردیس احمدیه در یک نمایشگاه نقاشی

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس زیبا از بازیگر جوان ایرانی بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویتیپ پردیس احمدیه در جشن دنیای تصویر بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس و زندگینامه پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکس خاص پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب ویعکسی از حامد بهداد، امیر جدیدی و پردیس احمدیه

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

فیلم های سینمایی که پردیس احمدیه در آن به ایفای نقش پرداخته است:

مقلد شیطان (۱۳۸۵)، شکسته (۱۳۹۰)، کلاس هنرپیشگی (۱۳۹۰)، دلم می خواد (۱۳۹۲)، خانه دختر (۱۳۹۳)، تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳)، لاک قرمز (۱۳۹۴)، خفگی (۱۳۹۵)، سرکوب (۱۳۹۷)، مجبوریم (۱۳۹۷)، لامینور (۱۳۹۸)

بیوگرافی پردیس احمدیه و عکس های خاص و جذاب وی

امیدواریم مطالعه بیوگرافی پردیس احمدیه و تماشای عکس های جدید وی مورد پسند علاقمندان و دوستداران این بازیگر جوان ایرانی قرار گرفته باشد. در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین عکس ها و اخبار پیرامون بازیگران داخلی و خارجی مشهور می توانید به قسمت عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟