برگزاری نشست «آشنایی با اسلام» در مسجد «تاراناکی» نیوزیلند


مرکز اسلامی «تاراناکی» در «نیوپلیموث» نیوزیلند جلسه...
مرکز اسلامی «تاراناکی» در «نیوپلیموث» نیوزیلند جلسه آشنایی با اسلام را برای افراد علاقه‌مند به یادگیری دریاره دین خاتم، برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «stuff»، مرکز اسلامی «تاراناکی» در «نیوپلیموث» نیوزیلند عصر امروز (یکشنبه، سوم شهریور) جلسه آشنایی با اسلام را برای کمک به افرادی که علاقه مند به یادگیری دریاره این دین مبین هستند، برگزار می کند.

«یوسف خان»، یکی از اعضای جامعه اسلامی تاراناکی گفت: این برنامه بخشی از مراسم هفته آگاهی اسلامی در نیوزیلند است.

برنامه آشنایی با اسلام و مسلمانان در این مسجد شامل جلسه پرسش و پاسخ، دعا و نماز، تور بازدید از مسجد و گفتگوها درباره دین مبین اسلام و ارزش ها و زیبایی های آن است.

خان تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه زدودن تصورات غلط درباره اسلام و مسلمانان از اذهان عمومی و ارائه اطلاعات درست درباره این دین به افرادی است که آشنایی زیادی با آن ندارند.

در جلسه امروز، مسائلی مانند حجاب و مشکلات و چالش هایی که مسلمانان با آنها در جوامع امروزی مواجه هستند، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

تیراندازی های انجام شده در مساجد کریستچرچ در ماه مارس نیروهای امنیتی را بر آن داشت تا اقدام به محافظت جدی از مسجد تاراناکی هنگام برگزاری برنامه آشنایی با اسلام داشته باشند.

هفته آگاهی اسلامی از سوی دولت نیوزلند و با همکاری فدراسیون موسسه های اسلامی نیوزلند در حال برگزاری است. هدف از این برنامه یک هفته ای، گسترش محبت و شکیبایی در میان مردم و جوامع مختلف در نیوزیلند است.

پایان پیام/7
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته