آغاز مرحله اول ارزیابی و سنجش غیرحضوری طرح استعدادهای قرآنی


آغاز مرحله اول ارزیابی و سنجش غیرحضوری طرح استعدادهای قرآنی

یاراحمدی از آغاز مرحله اول ارزیابی و سنجش غیرحضوری طرح استعدادهای قرآنی در سطح کشور خبر داد و گفت: پرونده آموزشی چند مرحله‌ای برای همه افراد عضو طراحی شده و در حال تکمیل است.

«محسن یاراحمدی» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به آغاز مرحله اول ارزیابی و سنجش غیرحضوری شرکت کنندگان در طرح «استعدادهای قرآنی»، اظهار کرد: با توجه به تغییراتی که امسال در طرح اعمال شد، طرح عملا وارد مرحله تطبیق شده است و بعد از جلسه با حضور مدرسان استان ها در تهران، رسما از تیرماه طرح در استان ها وارد مرحله اجرا شد.

مسئول طرح استعدادهای قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم تصریح کرد: در کنار اجرای مرحله تطبیق، پرونده آموزشی چند مرحله ای به صورت غیرحضوری برای همه افراد عضو طراحی شده و در حال تکمیل است.

وی درباره مفاد این پرونده بیان کرد: این پرونده روند رشد شرکت‌کنندگان را به ما نشان می‌دهد. هر چندماه یکبار فایل تلاوت شرکت کنندگان را از استان ها دریافت و تلاوت های و میزان رشد آنها را کارشناسی رصد می کنیم. در صورت رشد استان ها را تشویق کرده و در صورت رکود و تنزل تذکر می دهیم.

یاراحمدی خاطرنشان کرد: از زمان اعلام فراخوان طرح تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته و سه استان لوح فشرده تلاوت ها را ارسال کرده اند. البته باید تلاوت‌ها تطبیقی باشد، اما هنوز تکنیک ها آموزش داده نشده و می کوشیم از این طریق روند رشد را رصد کنیم.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه