آغاز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد


آغاز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزد

گروه اجتماعی ــ هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، صبح امروز، 6 شهریور در شهرستان میبد آغاز به کار کرد.

آغاز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، هفدهمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی صبح امروز، 6 شهریورماه با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان میبد آغاز به کار کرد.

تجلیل از مرحوم کافی، حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی، شهید صدوقی و مرحوم آیت‌الله اعرافی به عنوان چهار شخصیت تأثیرگذار در مباحث ارزشی و امام حسینی، سخنرانی محمدعلی طالبی استاندار یزد، قرائت پیام آیت‌الله اعرافی، سخنرانی آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، رونمایی از از آثار مستند و موسیقی ارزشی، مداحی توسط مداحان استانی و کشوری، رونمایی از مستند رادیویی پیرغلامان، تقدیر از مستندسازان و تجلیل از خانواده شهدا از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

یادآور می‌شود عصر امروز نشست علمی ـ مذهبی در حسینیه بیت‌العباس یزد برگزار و نشستی دیگر نیز در این قالب صبح روز پنجشنبه، ۷ شهریورماه در حسینیه کلک شهر شاهدیه یزد برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه این اجلاس ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب، ۷ شهریورماه در محل میدان امیرچقماق یزد برگزار و ۱۰ نفر از برگزیدگان در قالب پژوهشگر و نویسنده تلویزیونی، ۳۵ پژوهشگر و مداح و پیرغلام ملی، ۲۵ نفر پیرغلامان پژوهشگر یزدی، ۳ نفر پیرغلامان ملی که یزدی هستند تجلیل می‌شوند.

این اجلاس از شبکه‌های استانی، ملی و بین‌المللی به‌صورت مستقیم پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان