خلخال بیشترین تعداد مدیر زن را در استان اردبیل دارد


خلخال بیشترین تعداد مدیر زن را در استان اردبیل دارد

اردبیل _ ایرنا _ فرماندار خلخال گفت: این شهرستان بیشترین تعداد مدیر زن در ادارات شهرستان‌های استان اردبیل را دارد.

به گزارش ایرنا ،فریدون بابایی روز چهارشنبه در گفتمان اجتماعی محور خلخال افزود: در سال گذشته از هفت مدیر زن برای اداره امور ادارت خلخال استفاده شد.

او اظهار داشت: در کنار استفاده از نیروی جوان برای مدیریت دستگاه‌های اجرایی بکارگیری مدیریت بانوان در سیستم اداری شهرستان حاکی از حسن اعتماد به این قشر در شورای اداری خلخال می‌باشد.

وی سپردن امور کشور و کارها بدست جوانان را از خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری از مسئولان کشور دانست که فرمانداری خلخال در راستای تحقق این خواسته مقام عظمای ولایت از مدیریت مسئولان جوان و کم سن و سال در سیستم اداری خود سود می‌برد.

بابایی گفت: میانگین سنی اعضای شورای اداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ۳۰ تا ۴۰ سال و جوان‌ترین در بین شهرستان‌های مختلف استان اردبیل است.

وی با بیان اینکه خلخال از شهرستان‌های برتر استان اردبیل در برگزاری گفتمان‌های اجتماعی محور است، افزود: در طول سال گذشته و امسال ۱۱ گفتمان اجتماعی محور با موضوعات مختلف و با دعوت از اقشار مختلف جامعه و منتقدین در خلخال و مراکز بخش‌های تابعه توسط فرمانداری این شهرستان برگزار شده است.

او هدف از برگزاری این گفتمان‌ها را استفاده از فکر و نظر همه گروه‌های اجتماعی در ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به جامعه هدف ،کاهش آسیب‌های اجتماعی تهدید کننده جوامع بویژه استفاده از پیشنهادات و راهکارهای ارائه شده از سوی قشر جوان و رو به رشد جامعه برای توسعه ، عمران ، آبادانی و تعالی منطقه ذکر کرد.

بابایی گفت: تجربه نشان می‌دهد جوانانی که در گفتمان‌های اجتماعی‌محور و یا در دوره‌های آموزش مقابله با آسیب‌های اجتماعی شرکت کرده‌اند، براحتی از بحران‌های زندگی گذر می‌کنند.

او همچنین از فعالیت ۲۱ تشکل غیردولتی مردم‌نهاد در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه از این تعداد برای توسعه فعالیت‌های اجتماع محور کافی نیست، اظهار کرد: گردش مالی ۲۰ میلیارد ریالی این تشکل‌ها در سال گذشته و در امور مختلف خیریه ،درمان ، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی حاکی از افزایش حسن اعتماد مردم به این تشکل‌ها و کاهش تصدی‌گری دولت در امور مربوط به مسائل اجتماعی مردم است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403