بهره مندی 481 خانوار کمیته امداد سیستان و بلوچستان از طرح های هفته دولت


بهره مندی 481 خانوار کمیته امداد سیستان و بلوچستان از طرح های هفته دولت

زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)سیستان و بلوچستان گفت: 481 خانوار تحت حمایت این سازمان با اعتبار 82 میلیارد و 600 میلیون ریال از طرح‌های هفته دولت در این استان بهره‌مند خواهند شد.

مهدی عبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه های هفته دولت در سرفصل هایی چون مسکن مددجویی، طرح اشتغال، نیروگاه خورشیدی، کلینیک دامپزشکی، پرورش گاو شیرده،دامداری، قنادی، مهر و پلاکسازی، کافی نت و غیره است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این تعداد طرح ۲ هزار و ۸۹۸ نفر از مددجویان کمیته امداد از مزایای آنها بهره مند و برای ۳۰۱ مددجو اشتغال ایجاد می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ۲ هزار و ۹۴۹ خانوار از پروژه های آماده کلنگ زنی در هفته دولت بهره مند خواهند شد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، اشتغال‌زایی، آموزشی و فرهنگی ۱۰۴ روستا در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان از این خدمات بهره‌مند خواهند شد.

عبادی در حوزه عملکرد کمیته امداد سیستان و بلوچستان در پنج ماهه نخستامسال بیان کرد: در حوزه فرهنگی برگزاری اردوهای زیارتی برای هزار و ۱۹۲ مددجو، اردوهای آموزشی ۹۲۴ مددجو، اعزام ۲۰۰ نفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس با استفاده از ظرفیت خیران و اعزام ۸۰۰ نفر در قالب اردوهای شوق زیارت به مشهد مقدس انجام شده است.

وی در حوزه مشارکت ها مردمی گفت: کل درآمد مشارکت مردمی در پنج ماهه نخست امسال ۳۲۲ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال بودهکه در بخش صدقات ۱۲ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال در بخش اکرام ایتام و محسنین ۵۵ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال و زکات ۴۱ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال است.

۹۹۱۴**۳۲۱۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق