قیمت 80 میلیون یورویی یوونتوس بر روی هدف پاریسن‌ژرمن و بایرن مونیخ


قیمت 80 میلیون یورویی یوونتوس بر روی هدف پاریسن‌ژرمن و بایرن مونیخ

بایرن مونیخ رقیب پاریسن‌ژرمن در راه جذب میرالم پیانیچ است.

بایرن مونیخ رقیب پاریسن‌ژرمن در راه جذب میرالم پیانیچ است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از کالچومرکاتو، میرالم پیانیچ در اندیشه مائوریتسیو ساری بازیکنی غیرقابل فروش است، اما در نگاه یوونتوس او چنین بازیکنی نیست.

این اتفاق البته فراتر از سخت بودن کار برای پیدا کردن یک جانشین دلیل دیگری هم دارد و آن، تقویت قوای مالی باشگاه است. در حقیقت در اندیشه مدیران یوونتوس، تنها بازیکن غیرقابل فروش بیانکونری رونالدو است و بقیه بازیکنان چنین جایگاهی ندارند.

به همین خاطر و علیرغم نقش مهم هافبک بوسنیایی در برنامه های سرمربی جدید یووه، باشگاه در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی با فروش او موافقت خواهد کرد. چراغ سبز یوونتوس موجب شده تا دو باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب پیانیچ پیش قدم شوند.

به نقل از توتواسپورت، پاریسن‌ژرمن در حال ارزیابی شرایط این هافبک 29 ساله است. لئوناردو مدیرورزشی پاریسی ها یکی از دوست داران بازی پیانیچ بوده و به نظر مذاکرات بین دو باشگاه بعد از بازیکنانی نظیر پائولو دیبالا و امره جان، این بار درباره میرالم پیانیچ ادامه خواهد یافت.

در کنار غول فرانسوی، بایرن مونیخ هم به جذب بازیکن سابق لیون ابراز تمایل کرده است. البته علیرغم این ابراز علاقه، مذاکرات جدی میان این دو باشگاه انجام نشده است.

یوونتوس قیمت پیانیچ را برای تیم های خواهان 80 میلیون یورو تعیین کرده و با وجود چنین قیمتی و البته بسته شدن پنجره در روزهای آتی، هنوز هم احتمال خروج پیانیچ از تورین وجود دارد.

پیانیچ در سال 2016 بعد از 5 سال حضور در رم، با قراردادی 5 ساله به ارزش 32 میلیون یورو به یوونتوس پیوست و تاکنون در 136 بازی برای این تیم، موفق به زدن 19 گل شده است. 3 قهرمانی در سری آ، دو قهرمانی در کوپا ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا دستاوردهای پیانیچ در طول 3 فصل حضور در بیانکونری بوده است.

7712


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویدئوی قدیمی زنوزی: عشق تراکتور و مشکل‌ها!