بهره برداری از 29 طرح در جنوب خراسان رضوی آغاز شد


بهره برداری از  29 طرح در جنوب خراسان رضوی آغاز شد

گناباد- ایرنا- 29 طرح با هزینه 137 میلیارد و 861 میلیون ریال روز چهارشنبه در شهرستان های گناباد، بجستان و خواف در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند.

به گزارش ایرنا، از این تعداد ۱۳ طرح با هزینه ۸۲ میلیارد و ۳۶۱ میلیوین ریال در شهرستان گناباد مورد بهره برداری قرار گرفتند.

این طرحها شامل سه طرح آبرسانی و ایستگاه پمپاژ آب ، هشت طرح مخابراتی شامل راه اندازی و توسعه اینترنت پرسرعت، توسعه تلفن همراه و فیبر نوری و ۴G و چمن مصنوعی مجتمع آموزش عالی و مجتمع تجاری خورشید است.

همچنین در شهرستان خواف نیز ۱۴ طرح شامل طرح آبرسانی مجتمع شهید کریمی روستای کال شور، استخر ذخیره آب کشاورزی روستای ده خطیب ، طرح آبیاری کم فشار و آسفالت معابر روستای زوزن، چهار طرح شهرداری قاسم آباد و شش طرح مخابراتی به بهره برداری رسید که برای اجرای آنها ۴۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

در شهرستان بجستان نیز دو طرح به ثمر نشست و عملیات اجرایی یک طرح آغاز شد.

طرحهایی که در بجستان به بهره برداری رسیدند شامل اقامت گاه بومگردی امیریه روستای فخر آباد و طرح هادی روستای سردق بود که برای اجرای آنها هشت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

همچنین عملیات اجرایی گلخانه هیدروپولیک طرح هلندی کشت گوجه فرنگی در روستای فخر آباد بجستان آغاز شد که برای اجرای آن ۴۰۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود.

طی هفته دولت در مجموع ۱۴۵ طرح در بخش های مختلف با هزینه ۸۸۵ میلیارد ریال در شهرستان های گناباد، خواف و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

شهرستان های خواف، بجستان و گناباد در مجموع با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۶۷، ۲۷۸ و ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.

۲۰۹۵/۶۰۵۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل