11 طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


11 طرح راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان- ایرنا- سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت11 طرح زیربنایی درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان با اعتباری بیش از 178 میلیارد و 793 میلیون ریال به بهره‌ برداری رسید.

ایوب کرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل روکش آسفالت گرم بطول ۱۳ کیلومتر از محور دوست محمد - زابل، روکش آسفالت گرم و شانه سازی بطول ۵ و نیم کیلومتر در محور زابل – ادیمی، اجرای فوگ سیل در ۱۴۴ کیلومتر از محورهای زاهدان – بم و زاهدان - سفیدآبه، ایمن سازی و بهسازی آبنماهای محور سراوان – کهک به طول ۳۵ کیلومتر بوده است.
وی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت سرد به طول ۲۱ کیلومتر در محورهای هیرمند - میلک و میل نادر – سفیدآبه،۱۱ کیلومتر در محور مهرستان – ایرانشهر به طول چهار کیلومتر در سه راهی ایرندگان،۱۲ کیلومتر در محور میرزاخون - کهک، یک و نیم کیلومتر در محور تیمورآباد - شهرک علی اکبر از دیگر طرح‌های هفته دولت در استان بوده است.
سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان به افتتاح یک باب مجتمع خدماتی رفاهی نیز در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این مجتمع در محور سراوان – اسفندک با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.
وی با اشاره به نقش و اهمیت این طرح ها در ارتقاء ایمنی و حفظ و نگهداری راهها گفت: تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان بر استفاده حداکثری از امکانات موجود در راستای افزایش ایمنی و روانی تردد در محورهای مواصلاتی استان است.

۷۳۱۶**۳۲۱۳


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیس