بن سلمان با سم سیانید از دست مظنون اصلی قتل خاشقجی خلاص شده است


بن سلمان با سم سیانید از دست مظنون اصلی قتل خاشقجی خلاص شده است

شفقنا- «ایاد البغدادی» فعال حقوقیفلسطینی مقیم نروژگفت: این احتمال وجود دارد که سعود القحطانی مشاور ولیعهد سعودی و از مظنونان اصلی پرونده قتل جمال خاشقجی حدود شش روز پیش توسط بن سلمان با سم سیانید کشته شده باشد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، البغدادی در سلسله توییت هایی در سایت تویتر نوشت: صبح روز گذشته خبرهایی […]

بن سلمان با سم سیانید از دست مظنون اصلی قتل خاشقجی خلاص شده است

شفقنا- «ایاد البغدادی» فعال حقوقیفلسطینی مقیم نروژگفت: این احتمال وجود دارد که سعود القحطانی مشاور ولیعهد سعودی و از مظنونان اصلی پرونده قتل جمال خاشقجی حدود شش روز پیش توسط بن سلمان با سم سیانید کشته شده باشد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، البغدادی در سلسله توییت هایی در سایت تویتر نوشت: صبح روز گذشته خبرهایی درباره اینکه سعود القحطانی توسط محمد بن سلمان مسموم شده را دریافت کردم.

وی با اشاره به اینکه منبعی که چنین خبری را به او داده،منبع خوبی است و نمی تواند نامش را فاش کند، افزود که دو منبع مرتبط با سازمان اطلاعات آمریکا مرگ قحطانی را تایید کرده اند.

این فعال حقوقی در توییت دیگری افزود که از دوفرد باتجربه دیگر آگاهی یافته که همین اطلاعات را دریافت کرده اند و نمی داند که آیا این دو منبع هم خبر را از منبع وی دریافت کرده اندیاخیر.

البغدادی یادآور شد: محمد بن سلمان تحت فشارهای زیادی برای کنار گذاشتن القحطانی بود که مهمترین آنها فشارهای جارد کوشنر داماد ترامپ، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و گزارشگر سازمان ملل بود.

خبر را در الجزیره ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)