انتصاب آقازاده ها و منسوبان آنان و آنها که با توصیه دامادها و فرزندان مسئولان به کار گرفته شدند موجب ناراحتی مردم شده است


انتصاب آقازاده ها و منسوبان آنان و آنها که با توصیه دامادها و  فرزندان مسئولان به کار گرفته شدند موجب ناراحتی مردم شده است

خبرگزاری آریا- محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در هفته دولت رسم بر این است که با افتتاح پروژه ها دولتها خودشان را از معایب و نقدها دور سازند گفت: متاسفانه در تمام ادوار دولتها دیدیم خیلی از پروژه های عمرانی و یا فرهنگی و اقتصادی بیش از آنکه برای رفع دغدغه مردم طراحی شوند در حقیقت برای مبارزه با نقادان...

انتصاب آقازاده ها و منسوبان آنان و آنها که با توصیه دامادها و  فرزندان مسئولان به کار گرفته شدند موجب ناراحتی مردم شده است
خبرگزاری آریا- محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در هفته دولت رسم بر این است که با افتتاح پروژه ها دولتها خودشان را از معایب و نقدها دور سازند گفت: متاسفانه در تمام ادوار دولتها دیدیم خیلی از پروژه های عمرانی و یا فرهنگی و اقتصادی بیش از آنکه برای رفع دغدغه مردم طراحی شوند در حقیقت برای مبارزه با نقادان تبدیل شده است.
به گزارش آریا، محمدی نوری با اشاره به اینکه هرگز تصور چنین روزهای تلخی رو در فشارهای اقتصادی به مردم در این‌کشور متصور نمیکرد گفت: این وضع آشفته بازار فسادهای اقتصادی نه تنها مردم رو نا امید ساخته بلکه تاثیری در کاهش تورم و رفع گرفتاریهای آنان نکرده و صرفا دستگیریها هر چند دیر اما تبدیل به یک آرامش نسبی و روحی بین مردم مبدل شده است. محمدی نوری از فعالان سیاسی و احزاب کشور همچنین با برشمردن آفات وارده بر نظام سیاسی و اقتصادی کشور تصریح کرد تا زمانی که در انتصابات به فکر گروه بازی و حزبی گرایی باشیم و نه شایسته سالاری باور کنیم هرکز به موفقیت دست نخواهیم یافت.
وی از دولت فعلی به سبب بی توجهی به جوانان و فراموش کردن آنان به شدت گله کرد و یادآور شد انتظار داشتم با وجود وعده های اقای روحانی و حضور جوانان در ستاد ایشان حدااقل به قول و وعده خود در بکارگیری آنان جامه عمل بپوشد نه اینکه هر جا انتصابی از جوانان دیدیم یا داماد فلانی از آب درآمد یا پسر و برادرزاده و ویا سفارش شده اهل خانه مسئولان توصیه در انتخاب نمودند. اینگونه انتصابات که شنیده شد حتی پای دامادهای وزرا و مسئولان در انتصابات نیز شنیده شده قطعا از دید ملت مردود بوده و موجب ناراحتی مردم شده است.
وی تاکید کرد امروز جای خمینی خالی است و متاسفانه اشرافی گری برخی مسئولان و فرزندان آنان موجب شده حتی تذکرات بحق و دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب را نیز نمیشنوند وگاهی عامدا توجهی نمیکنند. باید ترسید از روزی که اعتماد عمومی از بین برود و آنجاست که هر کاری دولت بکند مردم دیگر همراهی نکنند.
محمدی نوری شعارزدگی برخی دولتمردان را سبب فاصله آنان از قلوب ملت برشمردو گفت: در عبور از چهل سالگی انقلاب حیف است که فرزندان جوان و مردم همراه و همدل با آرمانهای امام اینقدر سرخورده شده و مدام به معیشت و لقمه نانی برای حفظ زندگی و کیان خانواده خود مشغول شوند و هر روز نگران آینده باشند.
وی در بخشی از این گفتگو تصریح کرد: البته از منظر انصاف باید حساب برخی دلسوزان و مدیران انقلابی وخادمان مردم در نهادها و دوایر دولتی را با نااهلان جدا کرد و ملت همیشه دست خادمان خود را میبوسند چرا که یک مسئول واقعی میداند بدون وجود همراهی ملت هیچ مسئولی عاقبت بخیر نخواهد شد.
محمدی نوری با توصیه به دستگاه قضایی در برخورد با فساد از هر طبقه و هر منصبی تاکید کرد : اگر مردم ببینند هیچ مسئولی در برابر خطاهای خود مثل سایر شهروندان مصونیت ندارد و باید پاسخگو باشد باور کنید آنگاه ملت مثل همیشه پشتیبان نظام خواهند بود نه اینکه در برخورد با مفسدان مصلحت اندیشی کنیم که اگر چنین شود آه مظلوم همه دست اندرکاران را گرفتار خواهدکرد.
محمدی نوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای مسئولی که در راه عزت ایران از جانشان گذشتند گفت: خیلی وقتها با مطالعه دوران اول انقلاب آرزومیکنم همه ما به همان روزهای پر از اخلاص و عمل برگردیم و به ملت فهیم ایران احترام بگذاریم.
محمدی نوری در بخش پایانی این گفتگو از دولت فعلی به دلیل انکه مردم هیچ نقش جدی در اداره کشور ندارند گله کرده و اظهار امیدواری کرد همه مسئولان به خود بیایند و بدانند تمام رفتار و اعمال آنان زیر ذره بین و داوری ملت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند