افزایش مصرف مواد مخدر در میان بومیان آمریکا به دلیل سوء‌مدیریت مقامات فدرال


افزایش مصرف مواد مخدر در میان بومیان آمریکا به دلیل سوء‌مدیریت مقامات فدرال

بی‌توجهی به نیاز‌های مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی بومیان آمریکا سبب تشدید نگرانی از افزایش مصرف مواد مخدر در میان آنان شده است.

افزایش مصرف مواد مخدر در میان بومیان آمریکا به دلیل سوء‌مدیریت مقامات فدرالبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آسوشیتدپرس گزارش داد تازه‌ترین تحقیقات در ارزیابی وضعیت مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی سرخپوستان آمریکا نشان می‌دهد، اتاق‌های اورژانس بیمارستان‌های مناطق سرخپوست نشین ماه‌هاست که تعطیل است.

سیاست‌های بیمارستانی سبب شده است بیماران در خطر استعمال بیش از حد مواد مخدر قرار گیرند. آژانس فدرال که بر روند فعالیت‌های مراقبت‌های بهداشت و سلامت بومیان آمریکا نظارت می‌کند به دلیل مشکلات فراوان مانع از ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۲.۵ میلیون نفر از اینگونه نیازمندان شده است.

موارد زیادی شامل پول، نیروی انسانی، زیرساخت، نابرابری بهداشت و فقدان مسئولیت پذیری در بروز اینگونه مشکلات سهم بزرگی دارند. این در حالی است که مشکلات ناشی از ساختار سازمانی خدمات پزشکی و بهداشتی به بومیان آمریکا سبب شده کارکنان به مسئولیت‌ها و وظایف خود ناآگاه و بی تفاوت باشند.

در حالی که گزارش راث ان دوریل، بازرس کل اداره خدمات انسانی و بهداشتی دالاس آمریکا فاقد هرگونه ارائه راه حل و پیشنهاد رسمی در این زمینه است، اما بطور تلویحی این گزارش سبب اعمال فشار بر خدمات بهداشتی سرخپوستان جهت دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی، برابری، مدیریت و عملیات در برنامه پنج ساله شد.

جوشا بارنت، سخنگوی اداره خدمات بهداشتی سرخپوستان ابراز امیدواری کرد از طریق تلاش‌های پایدار، مشارکت با جوامع قبیله‌ای و علاقمندی و اشتیاق برای بهبود فعالیت ها، این مرکز بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه دهد.

جلسات استماع کنگره و همچنین گزارش‌های دولتی مربوط به آزادی خواهی، بار‌ها بر فعالیت مرکز خدمات بهداشتی سرخپوستان متمرکز شده است. این مرکز، مدیریت حدود ۲۰ بیمارستان و نزدیک به ۸۰ مرکز مراقبت‌های پزشکی در کشور را برعهده دارد که اکثر آن‌ها کوچک و نزدیک به مراکز زندگی بومیان آمریکا قرار دارند.

یک چهارم بیمارستان‌ها در منطقه "گریت پلین" قرار دارد که فعالیت‌های آن‌ها ایوا، نبرسکا، داکوتای شمالی و جنوبی را در بر می‌گیرد. این در حالی است که بحران‌های مالی مراقبت‌های پزشکی سبب تعطیلی موقت یا همیشگی اینگونه بیمارستان‌ها شده است. در نیومکزیکو و داکوتای جنوبی مراکز اورژانسی برای چند ماه بین ۲۱۰۴ تا ۲۰۱۷ تعطیل شدند.

بر اساس گزارش اداره بازرسی کل در ماه گذشته، ناتوانی شماری زیادی از مراکز ارائه خدمات بهداشتی به سرخپوستان در خصوص تجویز و توزیع دارو؛ بیماران بومیان آمریکا را در معرض استعمال شدید مواد مخدر قرار داده اند. همچنین استانلی وبر، متخصص اطفال به دلیل سواستفاده جنسی از دو کودک سرخپوست در مونتانا در ژانویه به ۱۸ سال زندان محکوم شد.

او که در بخش خدمات بهداشتی سرخپوستان فعالیت می‌کند به دلیل اتهامات مختلف مربوط به سواستفاده جنسی از کودکان بومیان آمریکا بین سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۵ در انتظار برگزاری دادگاه محاکمه خود در داکوتای جنوبی به سر می‌برد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022