44 طرح با 500 میلیارد ریال اعتبار در دیلم افتتاح و اجرایی شد


44 طرح با 500 میلیارد ریال اعتبار در دیلم افتتاح و اجرایی شد

گناوه- ایرنا- در هفته دولت امسال 44 پروژه عمرانی و خدماتی در دیلم با اعتبار 500 میلیارد ریال افتتاح و اجرایی شد.

فرماندار دیلم در جمع نمازگران مصلای جمعه گفت: با اجرای پروژه‌های در دست اقدام در این هفته، توسعه و رونق شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

عبدالامیر قاسمی افزود: باتوجه به اینکه در سال جاری ۵۴ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری برای توسعه شهرستان با محوریت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی تعریف و هدف‌گذاری شده بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط نهایت همکاری را برای تسریع در اجرای آنها کرده و در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس ستاد هفته دولت دیلم بیان کرد: شهرک‌های کشاورزی، شیلاتی، خور، منطقه ویژه اقتصادی و سد دره امیری از برنامه های در دست اجرا برای توسعه اقتصادی این شهرستان است.

وی از فعال بودن پروژه راه‌های دیلم – گناوه- دیلم –بهبهان، دیلم – هندیجان و حذف پیچ های خطرناک تنگ اسخی خبر داد و افزود : با اجرای این طرح ها گام اساسی در مسیر توسعه حوزه راه‌ها و پیشرفت دیلم برداشته خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: در دو ماه آینده دستگاه سی تی اسکن خریداری شده توسط خیر برای بیمارستان دیلم با همکاری سازمان انرژی اتمی نصب و تقدیم مردم خواهد شد.

فرماندار دیلم گفت: خروج و جمع‌آوری شناورهای فرسوده از خور، حذف دیوار گمرک دیلم و یک دستگاه آتشخوار در خور این شهرستان از دیگر اقدام‌های در دست اجراست.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

۷۲۱۵/۶۱۶۴/۶۰۴۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها