مهمترین محورهای خطبه های نماز جمعه کیش


مهمترین محورهای خطبه های نماز جمعه کیش

کیش - ایرنا- تقدیر از خدمات دولت، ضرورت همدلی مسؤلان، پرهیز از انتشار شایعات و دروغ پردازی و توجه همگانی به امر معروف و نهی از منکر مهمترین سر فصلهای خطبه های نماز جمعه این هفته کیش بود.

به گزارش ایرنا امام جمعه کیش در خطبه نماز جمعه، ضمن تبریک هفته دولت از خدمات مسولان نظام قدردانی و بر گسترش هرچه بیشتر دامنه خدمات به مردم و کیشوندان تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زداده با اشاره به قابلیتهای جزیره کیش گفت: این منطقه آزاد در پرتو یکدلی، همدلی و همکاری مسؤلان و مردم میتواند به رونق روزافزون دست یابد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از نشر شایعات در فضای مجازی انتقاد کرد و افزود: انتشار شایعات در فضای مجازی دامن زدن به دروغ و کمک به دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده امام جمعه کیش، مواظبت نکردن از علم و دروغگویی را از عوامل کاهش درجه ایمان و یکی از آفت های آن ذکر کرد.

امام جمعه کیش با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش گفت: شرکت در مجالس عزای اهل بیت علیهم السلام، فرصتی برای استحکام بخشی بین بندگان مخصوصا جوانان با خداوند و اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) برشمرد و از همگان خواست تا به این مسئولیت بزرگ توجه کنند

همچنین سرهنگ کاظم لو فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه با بیان تاریخچه ای از بدخواهی های دشمنان علیه ملت ایران از جمله اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا افزود: هدف دشمنان، ایجاد نارضایتی، آشوب و ایران هراسی و اختلال در امنیت ایران اسلامی است.

وی مقاومت، ایستادگی، ایمان، پرهیز از اسراف، ترویج فرهنگ کار و افزایش سرمایه گذاری در بخش های تولید و اشتغال را کارآمد ترین راهها برای مقابله با تهدیدات و غلبه بر دشمن برشمرد.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش تصریح کرد: ما جنگ طلب نیستیم اما امنیت مرزهای کشور خط قرمز ماست و قاطعانه با هر تهدیدی برخورد می کنیم .

1339

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید