هدیه شگفت انگیز مصطفی دنیزلی به لیگ برتر ؛ ظهور یک ستاره !


میمبلا توانست در بازی پرسپولیس و تراکتور فراتر از حد انتظار ظاهر شود. نوشته هدیه شگفت انگیز مصطفی دنیزلی به لیگ برتر ؛ ظهور یک ستاره ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هدیه شگفت انگیز مصطفی دنیزلی به لیگ برتر ؛ ظهور یک ستاره !

میمبلا ؛ فراتر از انتظار
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰
هدیه شگفت انگیز مصطفی دنیزلی به لیگ برتر ؛ ظهور یک ستاره !

میمبلا توانست در بازی پرسپولیس و تراکتور فراتر از حد انتظار ظاهر شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خرید بازیکن خارجی یکی از سخت ترین کارهای ممکن در فوتبال ایران به شمار می رود. هندوانه سر بسته شانس موفقیت بیشتری نسبت به بازیکن خارجی دارد که برای اولین بار به فوتبال ایران پای می گذارد. یکی از تیم هایی که طی سال های اخیر خارجی های خوبی جذب کرده، تراکتور است. همین خارجی های خوب اما، سال گذشته حواشی بسیاری برای تراکتور به وجود آورده و در مقاطع حساس فصل از نظر فنی و روانی دست سرخ پوشان را در پوست گردو قرار دادند. در نقل و انتقالات تابستانی، تراکتوری ها با احتیاط بالاتری اقدام به خرید بازیکنان خارجی کردند که یکی از این بازیکنان میمبلای پرویی بود. تراکتوری ها از این بازیکن به عنوان مارادونای پرو یاد کردند در حالی که هیچ منبع خارجی رسمی این لقب را تایید نمی کند! میمبلا برای اثبات توانایی های خود در بازی با پرسپولیس همه کار کرد و فراتر از انتظار ظاهر شد.

میمبلا به قدری خوب بود که همه را مجاب به قبول لقب اعطا شده توسط تراکتوری ها به خودش بکند.

بازی پا به توپ روان، حضور موفق در کارهای تیمی و شوت های سرکش خطرناک (که ضربه آزاد نیمه دوم بهترین نمونه آن بود.) میمبلا را تبدیل به هافبکی کرد که تراکتوری ها از داشتنش به خود می بالند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان