پیکر مادر سردار «غلامحسین قاسمی» در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت


پیکر مادر سردار «غلامحسین قاسمی» در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیکر مطهر مادر معظم سردار شهید غلامحسین قاسمی با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهر ترکالکی خوزستان تشییع شد و در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

پیکر مادر سردار «غلامحسین قاسمی» در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پیکر مطهر حاجیه خانم بتول رعایت، مادر معظم سردار شهید والا مقام غلامحسین قاسمی عصر روز یک‌شنبه، ۱۰ شهریور‌ماه در شهر ترکالکی خوزستان با حضور مسئولین، نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم تشییع شد و در جوار فرزند شهیدش در گلزار شهدای بخش عقیلی واقع در امامزاده محمد بن‌زید(ع) آرام گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج با ارسال پیام‌های تسلیتی درگذشت این مادر فداکار را به بازماندگان تسلیت گفتند.

سردار شهید غلامحسین قاسمی در وصیت‌نامه‌ خود خطاب به مادر می‌گوید: «شهادت یک انتخاب است نه یک اتفاق، شهید انتخاب می‌کند، آزمایش می‌شود و امتحان می‌دهد، پس هرکس چیزی گفت، بگو پسر من عاشق امام حسین(ع) بود و در آخر می‌خواهم بگویم که مادر اگر خدا توفیق شهادت را نصیب من کرد، فقط شکر خدا را بکن و بس، چیزی نگویی که در شأن خانواده شهدا نباشد».

این شهید والا مقام در ادامه وصیت‌نامه‌اش یادآور می‌شود: «فقط پشتیبان رهبر انقلاب باشید و بس، که پشتیبانی از او پشتیبانی از امام زمان(عج) است و اگر از او پیروی نکنید، بترسید از روزی که در محضر خدا محاکمه می‌شوید».

سردارشهید غلامحسین قاسمی در سال ۱۳۴۲ در شهر ترکالکی دیده به جهان گشود و در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فکه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از سال‌ها گمنامی و زیر آفتاب و گرمای خوزستان در فروردین ۱۳۹۲ به آغوش وطن بازگشت و با استقبال پرشور و حماسی مردم و مسئولین شهر ترکالکی در کنار دیگر هم‌رزمان شهیدش در گلزار شهدای امامزاده محمد بن‌زید(ع) آرام گرفت.

داود طهماسبی

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !