کایگو؛ هدفون با بلوتوث 5.0(+عکس)


مجله آنلاین موبنا – یکی از محصولات بازار فناوری که به نوعی همه را درگیر خود ساخته؛ انواع هدفون های بی سیم است که در ابعاد کوچک تولید و در یک قاب جذاب شارژ می شوند. اگر بدنبال تهیه یک نمونه باکیفیت برای خود هستید، ایی7/900 از کایگو لایف می تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد. این محصول دارای درایورهای 6 میلیمتری است تا صدای باکیفیت استریو را در...

مجله آنلاین موبنا – یکی از محصولات بازار فناوری که به نوعی همه را درگیر خود ساخته؛ انواع هدفون های بی سیم است که در ابعاد کوچک تولید و در یک قاب جذاب شارژ می شوند. اگر بدنبال تهیه یک نمونه باکیفیت برای خود هستید، ایی7/900 از کایگو لایف می تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

کایگو؛ هدفون با بلوتوث 5.0(+عکس)

این محصول دارای درایورهای 6 میلیمتری است تا صدای باکیفیت استریو را در اختیار کاربران خود قرار دهد. در آن از تکنولوژی بلوتوث 5.0 استفاده شده که ارتباط باثباتی را ایجاد خواهد کرد و عملا دچار دردسرهای قطع ارتباط نخواهید شد.
روی گوشی ها کلیدهای کنترلی مشاهده می شود. باتری پس از شارژ کامل امکان 3 ساعت پخش مداوم موزیک را فراهم می کند. این محصول از استاندارد آی پی ایکس7 پشتیبانی می کند بنابراین در برابر نفوذ قطرات آب مقاومت دارد. عملکرد آن برای پاسخگویی تماس تلفنی نیز بسیار مطلوب ارزیابی شده است.
این محصول در صفحه آمازون برچسب قیمت 169 دلاری دارد.

کایگو؛ هدفون با بلوتوث 5.0(+عکس)

کایگو؛ هدفون با بلوتوث 5.0(+عکس)

کایگو؛ هدفون با بلوتوث 5.0(+عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گجت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال