کارلوس ساینز: مکس ورشتپن بهتر از لوییس همیلتون است


فرمول یک ایران – کارلوس ساینز پس از گرندپری بلژیک نظراتی را در مورد وضعیت رانندگان تیم های صدر جدولی بیان کرده است که سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است که نظرات شخصی وی را در مورد این رانندگان و شرایط فعلی فرمول یک شامل می شود. او در مورد وضعیت فراری بیان کرده است که مسابقه ها برای سباستین فتل می‌توانند سخت تر هم باشند اگر چارلز لکلرک سرعت خودش...

فرمول یک ایرانکارلوس ساینز پس از گرندپری بلژیک نظراتی را در مورد وضعیت رانندگان تیم های صدر جدولی بیان کرده است که سر و صدای زیادی را ایجاد کرده است که نظرات شخصی وی را در مورد این رانندگان و شرایط فعلی فرمول یک شامل می شود.

او در مورد وضعیت فراری بیان کرده است که مسابقه ها برای سباستین فتل می‌توانند سخت تر هم باشند اگر چارلز لکلرک سرعت خودش را در مراحل تعیین خط حفظ کند.

لکلرک فتل را در گرندپری بلژیک شکست داد و این اولین باری نیست که در این فصل راننده آلمانی توسط هم تیمی جوان خود مغلوب شده است. با پیروزی در اسپا لکلرک به فاصله 12 امتیازی فتل در جدول قهرمانی جهان رسیده و مرد موناکویی گاراژ فراری انگیزه بسیاری برای برد در خانه فراری دارد.

ساینز فکر می کند فتل باید درباره رقابتش با چارلز لکلرک مخصوصا در روز مسابقه نگران باشد. وی در این باره به یک تلویزیون اسپانیایی گفت:

اگر من جای سباستین بودم بیشتر از همه نگران یکشنبه ها می‌بودم.

ساینز همچنین نظراتش را درباره لوییس همیلتون و اینکه چگونه مکس ورشتپن فصلش را در مقایسه با قهرمان جهان طی کرده است، گفت:

من به همیلتون امتیاز 9 یا 10 را می‌دهم. از زمانی که نیکو روزبرگ رفته است فشار درون تیمی بر وی کاهش پیدا کرده است و توانسته است عملکرد به مراتب بهتری را داشته باشد. به طور خلاصه او در سطح بسیار بالاتری با فشار روانی کمتری قرار گرفته اما مکس ورشتپن اندکی از او بهتر است، اما در اسپا اشتباهاتی داشت.

والتری بوتاس هم همیشه در رقابت بوده اما او کارش را به بهترین نحو تمام نمی کند، او پتانسیل بالایی دارد اما لوییس چیزی دارد که اندکی توضیح دادنش سخت است. او بسیار آرام و راحت است و مسائل را زیاد پیچیده نمی‌بیند.

کارلوس ساینز: مکس ورشتپن بهتر از لوییس همیلتون استکارلوس ساینز: مکس ورشتپن بهتر از لوییس همیلتون است چارلز لکلرک، سباستین فتل و لوئیس همیلتون – بلژیک 2019

راننده باتجربه مک‌لارن نارضایتی خودش را درباره مدیریت پوشش تلویزیونی مسابقات ابراز کرد بطوری که عقیده دارد آنها در ثبت اکثر لحظات و رقابت های جذاب مسابقه باز می‌مانند و توجهی به آنها ندارند. او در این باره نیز گفت:

زمانی که در خانه مسابقه ها را تماشا می‌کنم اندکی عصبانی می‌شوم و خودم را درآنها نمی‌بینم. آنها کاملا لحظات مهم را از دست داده اند، مانند زمانی که من در مسابقه اتریش از رده آخر شروع کردم و مسابقه را در رده‌ی هشتم به پایان رساندم و هیچ چیزی نشان داده نشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی