استاندار کرمان از طرح‌های عام‌المنفعه حمایت می‌کند


استاندار کرمان از طرح‌های عام‌المنفعه حمایت می‌کند

کرمان - ایرنا - به گفته مدیرکل حوزه استاندار کرمان، محمدجواد فدائی از طرح‌های عام‌المنفعه و توسعه‌ای این استان حمایت می‌کند.

حبیب الله خنجری شبانگاه شنبه در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی دارالشفاء امام رضا (ع) واقع در چهار راه خیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام حزن و اندوه شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) افزود: مسئول امور بیماری‌های خاص در استان کرمان اقدامات شایسته‌ای را در این استان و حتی خارج از کرمان انجام داده است.

وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر در حوزه طرح‌های بیماران خاص استان کرمان اتفاقاتی رخ داد و برخی از پروژه‌های این حوزه سالها معطل ماند اظهار داشت: در این زمینه مسائلی‌ رخ داد که واقعیت نداشت و امیدواریم این روند و رویکرد جدید با قدرت پیش برود.

مدیرکل حوزه استاندار کرمان تصریح کرد: مسئولان درصدد کمک به طرح‌های توسعه‌ای استان هستند.

وی گفت: شمسی‌نیا از خیرین نیک‌نام استان کرمان است که خدمات وی در گذشته و حال راهگشای بیماران خاص و سخت‌درمان بوده و حضور وی در این بخش می‌تواند در جذب خیرین موثر باشد.

وی روند عملیات اجرایی و تجهیز دارالشفای امام رضا (ع) را با وجود ایجاد ۶ سال وقفه بعد از حضور مجدد علی شمسی‌نیا رو به رشد و موفق عنوان کرد و افزود: گزارش این بازدید با نظر و رویکرد مثبت به استاندار کرمان اعلام خواهد شد و ادارات، نهادها، مسئولان و خیرین به منظور انجام این کار خیر کمک کنند.

دارالشفاء امام رضا (ع) در حال تجهیز است

مسئول امور بیماران خاص استان کرمان نیز گفت: دارالشفاء امام رضا (ع) شامل کلینیک های تخصصی جامع ام. اس، کلیوی، فشار خون و دیابت در کرمان با کمک خیرین در حال تجهیز است و بزودی افتتاح می‌شود.

علی شمسی‌نیا با بیان اینکه عملیات اجرایی دارالشفای امام رضا (ع) از سال ۸۵ آغاز شده و به دلایلی در روند اجرا وقفه پیش آمد تصریح کرد: دلیل این وقفه بی‌مهری بود نه کمبود اعتبارات و اکنون این طرح در سه فاز در تجهیز است و تاکنون هفت میلیارد تومان برای اجرای این طرح سلامت محور و خیر ساز هزینه شده و برای تکمیل، نیازمند ۱۵ میلیارد تومان است.

مسئول امور بیماران خاص استان کرمان با بیان اینکه تعدادی از خیرین از جمله همسر و فرزندان جانباز مرحوم حاج ابراهیم نقوی تجهیز دارالشفای امام رضا (ع) کرمان را تقبل کرده اند از همسر و فرزندان این خیر به دلیل همراهی در ساخت این مجموعه تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه زمین دارالشفای امام رضا (ع) از طرف مرحوم جلیل مظهری اهدا شده است گفت: این زمین اکنون ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

شمسی نیا با بیان اینکه عملیات اجرایی فاز نخست دارالشفای امام رضا (ع) از ابتدای سال جاری آغاز شده است اظهار داشت: یکی دیگر از خیرین به نام مرحومه مریم عبدالرحمانی منزلی را در خیابان شفا اهدا کرد که تبدیل به احسن شد و برای بیماران ام اس مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت و تجهیز دارالشفای امام رضا (ع) از کمک های مردمی استفاده شده است گفت: استاندار کرمان اخیراً این مجموعه را مورد حمایت قرار داده است.

مسئول امور بیماران خاص استان کرمان با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای احداث دارالشفای امام رضا (ع) هزینه شده است تصریح کرد: افزون بر ۶ هزار بیمار تالاسمی، کلیوی و ام اس در استان کرمان تحت حمایت قرار دارد.

کلینیک تخصصی بیماران خاص در چهار راه خیرین شهر کرمان و با هشت هزار متر مربع زیربنا در حال احداث و تجهیز است.

مدیرکل بازرسی و مشاور امور ایثارگران استانداری کرمان نیز در بازدید حضور داشتند.

۳۰۲۹

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی