اسرائیل به هویت «مسجدالاقصی» حمله کرده است/ بازی نتانیاهو با کارت بیت‌المقدس


اسرائیل به هویت «مسجدالاقصی» حمله کرده است/ بازی نتانیاهو با کارت بیت‌المقدس

پروفسور «عبدالرحمان» در یادداشتی برای «گالف نیوز» نوشت: نتانیاهو مصمم است تا با حمله به هویت مسجدالاقصی، توجهات را از رسوایی‌های شخصی و خانوادگی خود دور کند. او می‌کوشد با کارت بیت‌المقدس بازی‌اش را پیش ببرد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «گالف نیوز»، پروفسور «اسعد عبدالرحمان»، رئیس اجرایی موسسه تحقیقات بین المللی فلسطین در یادداشتی برای گالف نیوز نوشت: طرح رژیم صهیونیستی برای مسجدالاقصی در حقیقت حمله به هویت آن است.

در این یادداشت آمده است: پنجاهمین سالگرد به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی در حالی برگزار می شود که این مکان مقدس تقریباً شاهد درگیری روزانه بین نمازگزاران و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی است و یهودیان متعصب برای ایجاد اغتشاش وارد این مسجد می شوند.

با افزایش تعداد این حملات هشدار دهنده، چنین اتفاقاتی روزانه در جشنواره‌های مذهبی مسلمان اتفاق می افتد و با تشویق احزاب سیاسی افراطی رژیم صهیونیستی و گروه های متعصب یهودی و نیز حمایت سیاسی مستقیم از دولت «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که ظاهرا در حال بازی کردن با آتش تنش های مذهبی است، مواجه می شود.

به نظر می رسد که نتانیاهو مصمم است تا توجه ها را از رسوایی های شخصی و خانوادگی او که در دادگاه های رژیم صهیونیستی مورد توجه قرار گرفته اند، منحرف کند. او می خواهد تا در پی شکست برای تشکیل یک دولت ائتلافی که منجر به انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی شد با کارت بیت المقدس بازی خود را پیش ببرد و هدف از چنین سیاستی تغییر وضعیت موجود و همچنین از بین بردن هویت مسجدالاقصی است.

اگر مسلمانان، اعراب و سایر کشورهای جهان نتوانند با این مسئله برخورد کنند، پروژه یهودی سازی مسجدالاقصی در مرحله بعدی شاهد پیشرفت های غیرقابل جبرانی برای همه مسلمانان جهان خواهد بود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری