اقامتگاه بوم گردی هالیدشت


اقامتگاه بوم گردی هالیدشت در شهرستان املش استان گیلان واقع شده است. برای رسیدن به این اقامتگاه زیبا باید از شهرستان املش حدود 40 دقیقه جاده ی کوهستانی پر پیچ و خم را پیموده و به اقامتگاه رسید.این اقامتگاه در یکی از زیباترین ییلاقات گیلان در منطقه هالیدشت بنا شده است و دارای چشم انداز […] نوشته اقامتگاه بوم گردی هالیدشت اولین بار در جامع ترین...

اقامتگاه بوم گردی هالیدشت در شهرستان املش استان گیلان واقع شده است. برای رسیدن به این اقامتگاه زیبا باید از شهرستان املش حدود ۴۰ دقیقه جاده ی کوهستانی پر پیچ و خم را پیموده و به اقامتگاه رسید.این اقامتگاه در یکی از زیباترین ییلاقات گیلان در منطقه هالیدشت بنا شده است و دارای چشم انداز های بی نظیر رو به جنگل ابر ها می باشد که تقریبا اکثر روز های سال می توان شاهد این منظره چشم نواز بود.این دهکده زیبا در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان املش و انتهای دهستان لات لیل قرار دارد و به نوعی دروازه ورودی به ییلاقات زیبای املش از سمت جنوب غربی این شهرستان می‌باشد.این اقامتگاه تجربه زندگی در منطقه ای طبیعی به دور از رندگی شهری و ماشینی را برای گردشگران و طبیعت گردان به ارمغان می آورد.

از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه می توان به آشپزخانه جهت پخت و پز گردشگران، یخچال، تجهیزات خواب، پارکینگ، باربیکیو و کباب پز، حیاط و فضای سبز، تلویزیون، سرویس مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام و سیستم های گرمایشی اشاره کرد. به دلیل آب و هوای مناسب این منطقه اقامتگاه فاقد سیستم های سرمایشی می باشد. همچنین در بیشتر مواقع آنتن دهی این منطقه خوب است و اینترنت نیز ساپورت می شود.
جاذبه های گردشگری منطقه املش و هالیدشت که در نزدیکی این اقامتگاه وجود دارد می توان به جنگل‌ های انبوه بلوردکان و مراتع سر سبز هالیدشت، غار لیاروی روستای لیاروی بلوردکان املش، قله ناتشکوه و قله آغوزی، برج میل امام و تالاب زربیجار اشاره کرد که گردشگران می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان از مناظر طبیعی و سرسبز آن ها لذت ببرند و خاطره ای لذت بخش برای خود به یادگار بگذارند.

اقامتگاه بوم گردی هالیدشت

فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم :
فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۹۱.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۳ دقیقه )
فاصله تا ایستگاه راه آهن رشت : ۹۶.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه )
فاصله تا پایانه مسافربری رشت : ۹۰.۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه)
فاصله تا شهر رشت : ۱۲۰ کیلومتر ( ۲ ساعت )
فاصله تا دهکده ییلاقی خصیل دشت : ۶.۹ کیلومتر ( ۱۹ دقیقه )
فاصله تا چشمه آب معدنی لوزان : ۱۴.۷ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه )
فاصله تا برج میل اُمام : ۱۵.۲ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه )
فاصله تا ساحل کلاچای (دریا) : ۴۳.۸ کیلومتر ( ۵۲ دقیقه )
فاصله تا آبشارمیلاش : ۵۰ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه )

آدرس:استان گیلان ، شهر املش ، ۴۰ کیلومتری املش – هالیدشت

اقامتگاه بوم گردی هالیدشت
اقامتگاه بوم گردی هالیدشت
اقامتگاه بوم گردی هالیدشت


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حضور نفیسه روشن در کنسرت کامران هومن در خارج + عکس پرمعنای خانم بازیگر