3 ورزشکار بوکانی سهمیه مسابقات جهانی موی‌تای را کسب کردند


3 ورزشکار بوکانی سهمیه مسابقات جهانی موی‌تای را کسب کردند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: «هاوری احمدی»، «سروش زینبی» و «اشکان حمه‌آلی» رزمی‌کاران شایسته این شهرستان موفق به کسب سهمیه جهانی مسابقات موی‌تای شدند.

انور ملارحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران بوکانی در مسابقات «موی‌تای» انتخابی تیم ملی نوجوانان توانستند با شکست حریفان خود ضمن کسب مدال طلا سهمیه حضور در مسابقات جهانی را نیز کسب کنند.

وی ادامه داد: «هاوری احمدی» در وزن ۶۷ کیلوگرم با چهار برد در مقابل حریفان خود از استان‌های قزوین، گیلان، البرز و کردستان توانست با اقتدار مدال طلای این دوره از مسابقات را به دست آورد.

وی اظهار داشت: «سروش زینبی» و «اشکان حمه‌آلی» نیز به ترتیب در وزن‌های ۴۵ و ۶۳ کیلوگرم در این مسابقات توانستند با شکست حریفان خود ضمن کسب مدال طلا سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان اظهار داشت: رقابت‌های جهانی موی‌تای پنجم مهرماه امسال در کشور ترکیه و به میزبانی شهر «آنتالیا» برگزار می‌شود.

موی‌تای یکی از سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی است و مبارزه‌های آن به صورت فول‌کنتاکت و در رینگ برگزار می‌شود.

بوکان یکی از قطب‌های مهم ورزشی‌های رزمی در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود؛ اخیرا ۲ ورزشکار دختر و پسر این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در رشته‌های تکواندو و ووشو موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۳۰۷۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !