بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس


در این مطلب بیوگرافی علیرضا بیرانوند را مرور می کنیم. وی در 30 شهرویور 1371 در سرابیاس خرم آباد به دنیا آمده است. وی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم باشگاه پرسپولیس است که به همراه تیم پرسپولیس چندین قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بدست آورده است. بیوگرافی علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند در خرم آباد لرستان و در خانواده ای پر جمعیت به دنیا...

در این مطلب بیوگرافی علیرضا بیرانوند را مرور می کنیم. وی در ۳۰ شهرویور ۱۳۷۱ در سرابیاس خرم آباد به دنیا آمده است. وی دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم باشگاه پرسپولیس است که به همراه تیم پرسپولیس چندین قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بدست آورده است.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در خرم آباد لرستان و در خانواده ای پر جمعیت به دنیا آمد. وی از کودکی به ورزش به خصوص فوتبال علاقه زیادی داشت و از آنجا که وضع مالی آنها ضعیف بود، مجبور بود کار کند تا به این آرزو و علاقه اش دست پیدا کند.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس
بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس

فوتبال حرفه ای بیرانوند از سال ۲۰۱۱ و با تیم نفت تهران شروع شد. وی نخستین بازی اش برای این تیم را در مسابقات جام حذفی و برابر تیم داماش انجام داد و در همان سال به عنوان بهترین دروازه بان اول تیمش انتخاب شد و تیم نفت نیز به مقام سومی لیگ برتر دست یافت، ضمن اینکه برای اولین بار در تاریخ این باشگاه موفق شد تا به لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. بنابراین بیرانوند تا سال ۲۰۱۵ قراردادش را با تیم نفت تمدید کرد.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس

جالب است بدانید که بیرانوند قبل از دروازه بانی در پست خط حمله بازی می کرد تا اینکه در یکی از بازی ها که به جای دروازه بان تیمش ایستاده بود، به خاطر خروج های نترسی که داشت، تشویق شد تا در این پست بازی کند.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس

عملکرد درخشان بیرانوند در تیم نفت باعث شد تا مورد توجه تیم های زیادی از جمله تیم های مطرح پایتخت قرار گیرد. وی از بچگی به استقلال تهران علاقه داشت، اما به دلایلی تصمیم گرفت تا با بستن قراردادی ۲ ساله به تیم باشگاه پرسپولیس بپیوندد، او بعد از موفقیتهای پی در پی اش همراه این تیم به مدت ۵ سال دیگر یعنی تا سال ۱۴۰۰ قراردادش را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس

بیرانوند بعد از پیوستن به پرسپولیس توانست همراه تیمش، عنوان نایب قهرمانی فصل ۱۳۹۵-۱۳۹۴ لیگ برتر را کسب کند. او با عملکرد خوبی که از خود نشان داد و با انجام تعداد بالای کلین شیت به عنوان بهترین دروازه بان لیگ شانزدهم با کمترین گل خورده و بیشترین دروازه بسته انتخاب شد، ضمن اینکه همراه تیم پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یافت.
بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس
وی در لیگ قهرمانان آسیا نیز درخشان ظاهر شد تا جایی که قبل از بازی با الاهلی موفق به ۴ کلین شیت شده بود و در سال ۲۰۱۷ به همراه پرسپولیس تهران توانست به جمع برترین های تیم های فوتبال آسیا صعود کنند و نیز به نیمه نهایی صعود کردند. آنها همچنین در سال ۲۰۱۸ توانستند به عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست پیدا کنند.
بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس
علیرضا بیرانوند متاهل است. وی در سال ۱۳۸۹ و در سن ۲۰ سالگی با همسرش ازدواج کرد و هم اکنون دارای یک فرزند پسر به نام طاها و یک دختر به اسم بارانا می باشد. در ادامه بیوگرافی علیرضا بیراوند می توانید عکس های وی را مشاهده کنید.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس علیرضا بیرانوند و پسرش دریک برنامه تلویزیونی

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس علیرضا بیرانوند بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعلیرضا بیرانوند در اردوی تیم ملی

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس جالب علیرضا بیرانوند و پسرش با لباس لری بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس آتلیه ای علیرضا بیرانوند در کنار خانواده اش

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس علی بیرانوند در کنار فرزندانش بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس عکسی از بیرانوند در کنار ماشین لوکسش

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس گُلر موفق تیم ملی فوتبال ایران

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس جالب از نوجوانی علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکسی از بیرانوند در مراسم عزاداری لرستانی ها

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس بازیکنان تیم ملی با لباس رسمی بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس و زندگینامه علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس احمد نوراللهی، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند در کنار هم

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس یادگاری مهدی رحمتی و علی بیرانوند در کنار هم

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسسلفی بیرانوند و فرزندانش در کنار کارلوس کی روش

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسبهاره افشاری و علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعلیرضا بیرانوند و کریستیانو رونالدو

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعکس و بیوگرافی علیرضا بیرانوند

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکسعلی بیرانوند و علی منصوریان

بیوگرافی علیرضا بیرانوند و آشنایی بیشتر با زندگی شخصی وی + عکس

امیدواریم بیوگرافی علیرضا بیرانوند مورد توجه علاقمندان وی قرار گرفته باشد، برای آشنایی با بیوگرافی سایر افراد مشهور مورد علاقه خود و تماشای عکس های جدید آنها می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران