اجرای طرح مدیران یاور در کرمان با قوت ادامه دارد


به گفته استاندار کرمان اجرای طرح مدیران یاور بمنظور توانمندسازی خانواده محرومان این استان با مشارکت همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی با قوت ادامه دارد.

کد خبر: 88657 ۱۳۹۸/۰۶/۲۳ ۰۸:۵۷:۲۲

به گفته استاندار کرمان اجرای طرح " مدیران یاور " بمنظور توانمندسازی خانواده محرومان این استان با مشارکت همه جانبه مدیران دستگاههای اجرایی با قوت ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کرمان خبر به نقل از ایرنا، محمد جواد فدائی افزود: در همین راستا به اتفاق جمعی از مدیران با تعدادی خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) دیدار کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات پیش روی آنان قرار گرفتیم و مدیران مربوطه پیگیری و رفع این مشکلات را در برنامه کاری خود قرار دادند.

براساس این گزارش، استاندار کرمان در راستای طرح"مدیران یاور" و حمایت مدیران از خانوادههای مددجویان، به اتفاق جمعی از مدیران با خانواده چهار مددجوی کمیته امداد در منزلشان در نقاط مختلف شهر کرمان دیدار کرد.

استاندار و همراهان ابتدا با خانواده سه نفره ای دیدار کردند که پدر خانواده راننده اتوبوس بوده و در اثر سانحه تصادف خودروی قاچاقچیان سوخت با اتوبوس فوت کرده است.

مادر خانواده در ماههای پایانی بارداری خود در حالی سرپرستی دو فرزندش را برعهده دارد که سه ماه اجاره خانه عقب افتاده دارد و فرزندانش نیز هنوز در مدرسه ثبت نام نکرده اند.

فدائی در این دیدار یکی از مدیران حاضر را مامور کرد که نسبت به رهن منزل، ثبت نام فرزندان خانواده در مدرسه و پرداخت کمک هزینه برای معیشت آنان اقدام کند.

استاندار کرمان و مدیران استان در ادامه از خانواده مددجویی دیدار کردند که مادر خانواده به دلیل فوت شوهرش به تنهایی سرپرستی از فرزندان خانواده را بر عهده دارد و اکنون با بیماری ریوی و سرطان مواجه شده است.

در این دیدار مقرر شد یکی از مدیران استان، زمینه اشتغال خانگی فرزند دختر که پرستاری مادر را بر عهده دارد فراهم کند. همچنین تهیه دستگاه اکسیژن ساز و کمک به تامین هزینه های مسکن از جمله تصمیماتی بود که در دیدار استاندار کرمان با این خانواده نیازمند مقرر شد.

استاندار و همراهان سپس در جمع خانواده ای دیگر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) حاضر شدند که مادر خانواده بعد از فوت همسرشان در سال ۷۸، سرپرستی فرزندانش را برعهده گرفته است و اکنون دچار بیماری های متعددی است.

این گزارش حاکیست، همچنین مشکلات دختر خانواده با اعتیاد همسرشان نیز باعث شده است وی به همراه فرزندش با مادر خود زندگی کند.

تهیه لوازم منزل، کمک به اشتغال خانگی فرزند دختر پس از پایان درمان و کمک به ترک اعتیاد همسرش از جمله تصمیماتی بود که در این دیدار مقرر شد یکی از مدیران به عنوان معین این خانواده انجام دهد.

دیدار با خانواده سه نفره(مادر به عنوان سرپرست و دو فرزند) تحت پوشش کمیته امداد دیگر برنامه استاندار کرمان در ادامه اجرای "طرح مدیران یاور" بود.

این خانواده به دلیل فوت پدر خانواده دچار مشکلات مسکن، معیشت و بیماری فرزند دختر خانواده هستند که بنا به دستور فدائی مقرر شد منزلی برای خانواده رهن شود.

همچنین درمان فرزند دختر و اشتغال فرزند پسر خانواده با توجه به گواهینامه مهارتهایی که دارد نیز از جمله تصمیماتی بود که مقرر شد یکی از مدیران یاور استان پیگیری کند.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان