پاسخ خنده دار تهیه کننده ستایش 3 به گریم عجیب نرگس محمدی (فیلم)


چند روزی است که فصل سوم سریال ستایش از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این میان گریم نرگس محمدی و جوانتر شدن او نسبت به فصل دوم این سریال توجه مخاطبان را به خودش جلب کرده است.

ستاره | سرویس چهره‌ها - آرمان زرین کوب، تهیه کننده سریال "ستایش ۳"، پاسخ جالبی به انتقاد مخاطبین نسبت به گریم نرگس محمدی داده و گفته که او در این سریال به آرامش رسیده است! پاسخی که نتیجه‌ای جز واکنش طنز از سوی کاربران فضای مجازی به همراه نداشت.


«پاسخ تهیه‌کننده «ستایش» به منتقدان گریم نرگس محمدی:ستایش جوان نشده، به آرامش رسیده است!
.
.
آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال «ستایش» درباره انتقادات نسبت به چهره پردازی نرگس محمدی بازیگر نقش اصلی این مجموعه در فصل سوم گفت: من نمی‌دانم منظور این افراد برای انتقاد از گریم ستایش چیست، چون به نظر ما این گریم خیلی باورپذیر است.
.
.
شما می‌گویید در فصل سه ستایش خیلی جوان شده است و من می‌گویم اینگونه نیست او صاحب انگیزه و آرامش شده که دلایل این ماجرا هم به لحاظ تحلیل شخصیت و واکاوی شخصیت نسبت به موقعیتی است که در آن قرار گرفته است.
.
.
این انتقادها پیش از این، نسبت به فصل دوم هم وجود داشت. «ستایش ۲» هم که شروع شد عده‌ای گفتند چرا ستایش پیر نشده و با یک عینک چهره‌اش تغییر کرد، اما اگر به اطراف خود نگاه کنید خانم ۴۰ ساله پیر نیست که بخواهیم او را پیر کنیم و به صورتش چروک اضافه کنیم»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید